Site icon מקומונט לוד

מתחתנים בקרוב? המדריך המלא למציאת מקום לחתונה

אם אתם מתחתנים בקרוב, קודם כל, אנחנו רוצים לנצל את המעמד ולברך אתכם במזל טוב. אנחנו יודעים כמה אתם מתרגשים, כמה אתם מצפים ליום המיוחד ואנחנו רק יכולים לדמיין כמה דברים כבר רצים לכם בראש. כשההתרגשות הגדולה יורדת, מגיע הרגע לצאת לדרך, מגיע הרגע לבחור, איך אתם רוצים לחגוג את היום הגדול. אנחנו כאן עם כמה המלצות שיעזרו לכם לבחור אולם חתונה מוצלח לאירוע של פעם בחיים. 

לבחור מקום לקיים בו את האירוע, זה השלב החשוב ביותר 

אז לפני שאנחנו יורדים לרזולוציות כמו, לבחור שמלת כלה, עיצוב לשולחן ואת הצלם, חשוב לבחור את המקום בו אתם מעוניינים לקיים את האירוע שלכם. בישראל יש שורה ארוכה של אולמות אירועים, במחירים משתנים וכאלו שהסגנון בהם שונה מפעם לפעם. אבל, כאשר אנחנו מדברים על בחירה מוצלחת של אולם אירועים, אנחנו צריכים קודם כל, לשאול את בני הזוג כמה שאלות חשובות: 

בקרו בשלושה מקומות או ארבעה, לא יותר מזה 

מאוד קשה לבחור מתוך מגוון רחב. ההמלצה שלנו היא לעבור בין מספר בודד של אולמות אירועים פוטנציאלים. כאלו שמתאימים לאנרגיה שאתם מחפשים. ככה תוכלו לערוך השוואה בין מספר קטן של מקומות ולא בין שורה ארוכה של אולמות בלי שתמצאו את הידיים והרגליים לאורך תהליך הבירור. 

הגדירו מסגרת לתקציב לפני שאתם יוצאים לדרך 

בסוף, אלא אם אתם הבנים של רוטשילד, התקציב שלכם מוגבל. תמיד טוב להבין מה גודל התקציב שלכם. כך תוכלו, לכתחילה, לבחור לבקר באולמות אירועים שמתאימים למסגרת התקציב שלכם, מתוכם תוכלו לבחור את האולם המתאים ביותר לאירוע המיוחד שלכם. 

הכי חשוב זה שתהיו שלמים עם הבחירה שלכם 

קחו לכם את הזמן לחשוב, להתלבט, לתהות. בסוף, הכי חשוב זה שתרגישו שלמים עם הבחירה שלכם. כדי שהאירוע יהיה בדיוק מה שאתם חולמים עליו כל חייכם.