Site icon מקומונט לוד

מתי עורך דין רשלנות רפואית הוא הכתובת שלכם?

אתם מתמודדים היום עם מצב שבו נדמה לכם שדווקא הרופא שסמכתם עליו בעיניים עצומות הוא זה שפגע בכם? אם כך, טבעי שתרצו לעשות משהו בנידון.

לא אחת קורה שדווקא אותם רופאים שלמדו שנים רבות ונחשבים למומחים גדולים בסופו של דבר, ברגע האמת, מתנהגים בצורה רשלנית. בימינו רשלנות רפואית עלולה להתרחש בכל תחום ועניין, בין אם מדובר על רשלנות רפואית בהיריון, בבדיקות או באבחון מחלות. זה קרה לכם? רוצים שהצדק ייצא לאור? חושבים שמגיעים לכם פיצויים? אם כך, כדאי שתפנו עוד היום לעורך דין שיש לו התמחות ברשלנות רפואית. עורך דין רשלנות רפואית הוא איש מקצוע שלמד את התחום ושיש לו בו ניסיון וידע, מה שאומר שהוא יוכל לעזור לכם לכל אורך הדרך. קחו בחשבון שלא כדאי לדחות את הפנייה שלכם לעורך דין כזה, שכן ככל שתפנו אליו מהר יותר, הוא יוכל לעזור לכם בצורה רצינית ונכונה יותר.

צילום: ללא קרדיט

איך תדעו איזה עורך דין רשלנות רפואית יתאים לכם?

כמובן שבישראל יש לא מעט עורכי דין עם התמחות בתחום הרשלנות הרפואית, מה שמעורר את השאלה במי מהם כדאי לכם לבחור. ממש כפי שאם הייתם מחפשים עו”ד לענייני תביעות ביטוח לא הייתם בוחרים בכל איש מקצוע, כך גם לא כל עורך דין רשלנות רפואית יוכל להתאים לכם. זה אומר שאם אתם מחפשים עורך דין רציני ומקצועי לענייני רשלנות רפואית כדאי יהיה לבדוק:

בנוסף, חשוב לבדוק האם מדובר על אחד מאותם עורכי דין שיכולים להיות זמינים עבורכם בכל עת או לא. יש עורכי דין שעונים לשאלות הלקוחות רק בפגישות רשמיות במשרד אך יש גם עורכי דין שעובדים בצורה אחרת. לכן כדאי לברר את הנקודה הזאת מראש, כי עדיף כמובן לבחור עורך דין רשלנות רפואית שיוכל להיות זמין עבורכם תמיד.

האם התעריפים אצל כל עורכי הדין זהים?

התשובה היא כמובן לא ולכן בהחלט כדאי שתתייחסו גם לשאלה הזאת. לא תמיד יש טעם לבחור את עורכי הדין שאצלם המחירים יהיו הכי גבוהים, כי מי באמת מבטיח לכם שהם ייתנו לכם שירות מוצלח יותר? לעומת זאת, גם עורך דין שגובה מחירים נמוכים כי הוא חדש בתחום לא תמיד יוכל להתאים. לכן יש טעם לא רק לברר מחירים אלא גם לעשות השוואה ולנסות להבין מראש כמה עתיד לעלות לכם השירות לכל אורך הדרך. כך או כך אתם תראו שאם אתם צודקים ואם הרופא המטפל אכן התנהג בצורה רשלנית, בהחלט סביר שתקבלו פיצויים שלפחות יעזרו לכם להתמודד עם המצב.