Site icon מקומונט לוד

נוער ללא הפסקה: הסתיים שבוע הנוער העירוני. היה חם!

שבוע הנוער העירוני הסתיים לאחר רצף אירועים ועשייה סביב השעון. לאורך כל השנה פועל בלוד נוער תוסס, פעיל ועושה, אך בשבוע זה זרקור מיוחד האיר על הנוער בעיר ושם אותו על סדר היום.

השבוע כלל מסיבות dg ומופע סטנדאפ, פעילות odt, סדנאות בישול ופעילויות פנאי ותרבות נוספות. שבוע הנוער בלוד, הוא גם בבואה של עשייה ברוכה, ערכית ורב גונית שנעשית בשגרה. במהלך השבוע באו לידי ביטוי ערכים שמובילים את מחלקת הנוער בעיר: מנהיגות, מעורבות בקהילה ופיתוח זהות אישית וקהילתית.

את השבוע פתחה הכשרה מקצועית לנוער עובד בנושא: “חינוך למיניות בריאה” בהשתתפות 50 עובדים מהחינוך והרווחה.

במרכז הנוער איינשטיין 10 התקיים מפגש נערות חוצה מגזרים בו נפגשו 30 נערות מרחבי העיר לשיח וחוויה משותפת על המכנה המשותף להן.

בכנס תנועות הנוער שהתקיים לאחר בוקר של הפסקות פעילות של תנועות הנוער בבתי הספר, לקחו חלק 150 פעילים ומדריכים מכל תנועות הנוער בעיר. במסגרת הכנס התקיימו סדנאות בשפות שונות, בהרכבים ועם נושאי תוכן שנתנו מענה הולם לכולם. לאחר הסדנאות התקיים טקס בו הוקרן סרטון על כל תנועה וחולקו תעודות הוקרה.

צילום: דוברות לוד

הפרגון ההדדי בקהל והיכולת של הקבוצות השונות להחזיק מכנה משותף משמעותי, הם בשורה גדולה לחברה כולה. בני הנוער של מרכז חב”ד לנוער הפיקו הפנינג פורים שכונתי המוני בפארק גני יער. כל מרכזי הנוער יצאו לחלק שוקולדים לתושבים ברחבי העיר על מנת להעלות חיוך על פניהם, בעוד שמועצת הנוער העירונית ביקרה במשרדי העירייה והביעה הכרת הטוב על תרומתם לפיתוח והעצמת בני הנוער בעיר.

בסוף השבוע האחרון התקיים טקס הוקרה למצטיינים במעורבות החברתית. מכל התיכונים בעיר נבחרו בני נוער ראויים לשבח שקיבלו תעודת הוקרה על פעילות ותרומתם לקהילה.

בערב זה, כמו גם לאורך השבוע כולו, פגשנו נוער איכותי, תורם, ערכי ובעל משמעות. נוער שהעיר לוד גאה ומתפארת בו.

את שבוע הנוער הובילה מחלקת הנוער העירונית על כל עובדיה ומתנדביה כאשר על ההפקה ניצחה סיגל שמר רכזת אירועים ופרויקטים במחלקה.

רננה ויס, מנהלת יחידת הנוער: “מחלקת הנוער תמשיך ותפעל יחד עם שותפיה הרבים ברשות, לטובת קידום כל נער ונערה למיצוי הפוטנציאל האישי שלו תוך השתלבות בקבוצה חברתית ותרומה לקהילה”.