Site icon מקומונט לוד

נותנים עבודה! | עשרות לודאים גויסו לעבוד בחברות המובילות במשק בכנס התעסוקה במתחם “הכוורת”

עשרות חברות מהמובילות במשק הגיעו היום למתחם “הכוורת” לכנס התעסוקה הגדול של לוד || במהלך שעות הפעילות האינטנסיביות נערכו למעלה מ-400 ראיונות עבודה ועשרות עובדים גויסו לעבודה בחברות כמו אוסם, שטראוס, פוקס, רכבת ישראל ועוד

מתחם “הכוורת”, ההאב החברתי הראשון בישראל הפועל בלוד מזה כשנה, בשיתוף הג’וינט וקרנות הביטוח הלאומי אירח היום מאות מתושבי לוד שהגיעו לחפש לעצמם עתיד טוב יותר ואופק תעסוקתי באחת מעשרות החברות, מהמובילות במשק, שהגיעו להציג את עצמן בכנס התעסוקה הגדול.

בכנס הציגו חברות רבות ובהן חברת קווים, קרביץ, אייס, האחים עיני, שטראוס, אוסם, תממ תעשיות מזון, עזר מציון, ארגון רבני צוהר ועוד רבות נוספות.

כנס התעסוקה במתחם “הכוורת”. צילום: אביחי טבק

במהלך האירוע, שכלל כיבוד עשיר לצד מתחם מינגלינג והיכרות אישית, נערכו עשרות ראיונות עבודה למעוניינים כשחלק מהמתמודדים למשרות הרבות שהוצעו בכנס אוישו כבר במהלך היום, לשמחת כל הנודעים בדבר.

המשנה לראש העיר ויו”ר הקואליציה, גיל חדד שהגיע לכנס ברך את המשתתפים ואת המציגים בארוע ואמר כי “יריד התעסוקה זה דבר מבורך לתושבי לוד. הוצעו עשרות משרות מהחברות המובילות בארץ וניתנה לתושבי לוד הזדמנות אמיתית להשתלב בחברות מהשורה הראשונה. תודה לכל העוסקים במלאכה וכולי תפילה שתושבי לוד יזכו למלא את המשרות.”

מנהל מתחם “הכוורת”, אוריה לין, הוסיף: “‘הכוורת’ הוקמה כמתחם בעל אג’נדה חברתית, לקידום האוכלוסייה ואנחנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו, יחד עם השותפים הפילנתרופיים שלנו, לארח כנס כזה ולסייע לתושבים רבים בעיר לוד”

ראש העיר, יאיר רביבו, שנתן את חסותו לארוע אמר: “אחד היעדים שהצבנו לעצמנו היה לדאוג לפרנסה בכבוד לכל תושבי העיר, יהודים וערבים, דתיים וחילונים ואנחנו שמחים לראות פה את כל המגוון, כולל האוכלוסייה החרדית שיוצאת יותר ויותר לשוק העבודה. בסופו של דבר כשתושב מרוויח בכבוד אז הוא תושב שמח, תושב יצרני ויכול להוציא כסף על תרבות, על פנאי, חוגים לילדים והוא תושב מרוצה”

מאות ראיונות עבודה התקיימו במהלך הכנס. עשרות עובדים כבר גוייסו לחברות המובילות במשק. צילום: אביחי טבק