Site icon מקומונט לוד

נחנך בית UMI אויס בלוד

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו: הבית החדש של UMI אויס יאפשר צמיחה ומקור השראה ועידוד לחברות מובילות נוספות בענף הרכב להשקיע בלוד, כמו כן עוגן כלכלי אדיר לעיר שיביא לתוספת הכנסות ולמאות מקומות עבודה. דוד עיני מנכ”ל קבוצת UMI : אני צופה שהבית החדש יאפשר לקבוצה להמשיך להתפתח, ליזום ולצעוד קדימה בענף הרכב בישראל.

בטקס חגיגי מרשים ובהשתתפות מאות אורחים בהם בכירי המשק וענף הרכב בישראל ואורחים מהארץ ומחו”ל, נחנך ביום שלישי השבוע באזור התעשייה הצפוני בלוד, הבית החדש של קבוצתUMI  יוניברסל מוטרוס ישראל, יבואנית הרכבים האמריקאים, וחברת אויס, שיכלול את מטה הקבוצה והמשרד הראשי של שתי חברות מובילות אלה בענף הרכב בישראל.

ראש העיר ומנכ”לי קבוצת UMI בטקס הפתיחה החגיגי.צילום באדיבות דוברות עיריית לוד

הערב נפתח במיצג אדיר שקישט את המפנה המפואר בשלל אורות צבעוניים. דוד עיני, מנכ”ל קבוצת UMI, ציין בדבריו כי הבית החדש יאפשר לקבוצה להמשיך להתפתח, ליזום ולצעוד קדימה בהתאם לחזון של UMI, לספק סל מוצרים ושירותים מקיף, איכותי ומתקדם ולהמשיך להיות גורם מוביל בענף הרכב בישראל. כן ציין את שיתוף הפעולה וקבלת הפנים החמה לה זכו מהעיר לוד ומראש העיר עו”ד יאיר רביבו, בכל שלבי הקמת הבית החדש וכי הבחירה בלוד מבטאת חזון של תרומה לעיר ולהתפתחותה.

ברכות ואיחולי הצלחה הוסיפו גם השותפים, מריו ספנגנברג, נשיא GM המזרח התיכון ואפריקה, ואבישי לוי, מנכ”ל AVIS.

בחודש ספטמבר האחרון עברו תוך שלושה ימים, כל עובדי הקבוצה משלושה מוקדים שונים בארץ לבית החדש בלוד.

במתחם צפויים לעבוד כ-500 עובדים, הזדמנות מעולה ללודאים המחפשים להשתלב בעבודה בחברה. גודל המתחם כ- 65 דונם כולל כ-2,000 מקומות חניה ומכיל 3 מבנים: מבנה מרכזי בשטח של כ- 8,000 מ”ר- מתקדם, איכותי ומודרני, מבנה רווחה הכולל חדר אוכל וכן את מרכז האנרגיה של המתחם. בבניין המפואר משולבים אלמנטים שקופים רבים, המסמלים את חשיבותו של ערך השקיפות בתרבות הארגונית של הקבוצה. במתחם מוקם מרכז תפעולי מתקדם לקליטה, אחסנה והפצה, ובהמשך גם להשבחת רכב מבעלות קודמת. בניית המרכז הענק תושלם עד סוף שנת 2017.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו שזכה למחמאות רבות על הסיוע ושיתוף הפעולה, ציין בדבריו כי “בחנוכת בית נהוג לומר את הפסוק מתהילים ‘מזמור שיר חנוכת הבית לדוד’ והיום כולנו שרים לדוד עיני על חנוכת הבית, בשם העיר לוד כולה, ומברכים אתכם על השינוי הגדול שהעיר לוד עומדת לעבור הודות להשקעתכם בלוד והקמת המבנה הזה הכי יפה והכי מפואר בעיר, אשר יאפשר צמיחה ומקור השראה ועידוד לחברות מובילות נוספות בענף הרכב להשקיע בלוד, וליהנות מיתרונותיה הברורים כעיר במרכז המדינה ונגישותה המהירה לנמלי האוויר והים, כמו כן עוגן כלכלי אדיר לעיר שיביא לתוספת הכנסות ולמאות מקומות עבודה”, אמר רביבו, “התורכים הקימו את הרכבת ולוד הפכה לצומת הרכבות המרכזי במדינה, הבריטים לאחר מכן הקימו את שדה התעופה ולוד זכתה לתואר ‘השער של המדינה’, ואתם זוכים להקים בלוד את ענף הרכב שיאפשר ללוד להתפתח ולהפוך לאימפריה בתחום זה”.

ראש העיר הודה למנהלי קבוצת UMI ואויס, לנציגים בארץ ובחו”ל על ההחלטה לעבור ללוד ולהיות החברה הגדולה והמשמעותית ביותר שמגיעה לעיר ומאמינה בפוטנציאל האדיר שלה בזכות מיקומה במרכז המדינה. “אני מזמין חברות נוספות בענף הרכב להקים כאן בלוד את מרכזיהם כעיר מובילה בענף הרכב בישראל”

אין ספק שהתבססות שתי חברות ענק אלה, מהווה שלב נוסף בהרחבתו ובביסוסו של אזור התעשייה הצפוני, כאחד המרכזיים במדינה כמקום מושבן של חברות מובילות במשק, הן מבחינת נפח הפעילות והן מבחינת חשיבותו לכלכלת המדינה כשער כניסה לייבוא וכשער יציאה לייצוא.

זאת ועוד, הקמת המבנה המפואר של בית אויס ו-UMI בלוד, יעניק חשיפה לקהל איכותי המגיע לפגישות עבודה, ואף יביא ליצירת מאות מקומות עבודה לתושבי לוד והסביבה, כתוצאה מריכוז פעילויות החברות מרחבי הארץ למקום אחד.