Site icon מקומונט לוד

נחנך מתחם הסקייטפארק של לוד

אתמול התקיים טקס חנוכת הסקייטפארק החדש בשכונת גני אביב בלוד. האירוע התקיים במעמד ראש העיר, מר יאיר רביבו, חברי מועצת העיר לוד ומנהל מחלקת מבני תרבות וסביבה במפעל הפיס – מר אבי דבי. הפארק נבנה ע”י החברה הכלכלית לוד בסיוע תקציבי של מפעל הפיס ובהשקעה של כ-7 מיליון ₪.

הקמת מתחם הסקייטפארק בלוד שנועד לענות על צרכי הרוכבים והגולשים בעיר, התאפשרה הודות לסיוע בעלויות ההקמה, שניתן על ידי מפעל הפיס, בסך של כ-7 מיליון ₪

מתחם הסקייטפארק החדש משתרע על שטח של 4.5  דונם הכולל משטח החלקה של 1.5 דונם  וכן רמפות, מדרגות, פינות ישיבה מוצלות, ואזורי גינון נרחבים לרווחת הציבור.

בנוסף הותקנו עמודי תאורה, מערכות מים וניקוז, מערכת כריזה ועמדות טעינה סולאריות. עיריית לוד בחרה בשם לודבורד עבור הפרויקט

מנהל מחלקת מבני תרבות וסביבה במפעל הפיס, מר אבי דבי: “מפעל הפיס משקיע משאבים רבים למען רווחתם ושיפור איכות חייהם של תושבי לוד. מתחם הסקייפארק החדש מציב את לוד ברשימת הערים הגדולות שבחרו לקדם תחום זה לטובת הפנאי של הנוער והילדים. רק בעשור האחרון השקיע מפעל הפיס סכום כולל של יותר מ-50 מיליון ש”ח בעיר לוד, במגוון רחב מאד של פרוייקטים לטובת התושבים. מפעל הפיס ימשיך להשקיע משאבים רבים בעיר גם בעתיד.”

מתחם הסקייטפארק בגני אביב. צילום: איקי מימון