Site icon מקומונט לוד

נחשף המניע: נעצר חשוד בסדרת ההצתות בשבוע שעבר

לאחר לילה חם במיוחד בו פרצו 5 שריפות באותו אזור עלו מספר השערות לגבי זהות המציתים והמניע, עכשיו מפרסמת המשטרה כי הודות למצלמות הביטחון הפזורות בעיר כבר נעצר חשוד מרכזי ולטענתם התבררה סיבת ההצתות. ראש העיר רביבו: “מצלמות הביטחון הוכיחו שוב את יעילותן”!

המשטרה עצרה השבוע תושב לוד, בחשד למעורבות בסדרת שריפות שהתרחשה בעיר, במהלך לילה אחד. במהלך השריפות, נפגעו באורח קל שמונה בני אדם אשר פונו לבית החולים אסף הרופא. הכבאים כיבו שריפות בשני בתים, כיבו אש בחדר בלוני גז והוזעקו לשריפות שבהן עלו באש תשעה כלי רכב.

מפת השריפות בעיר לוד. גוגל מפות: צילום מסך

מעיריית לוד נמסר כי היא רואה בחומרה רבה את ההצתות שבוצעו הלילה, וכי ממכלול המידע שהתקבל בעירייה עולה כי ככל הנראה המדובר בהצתות מכוונות, מהן עולה חשד סביר כי מקורן על רקע סכסוך משפחתי.

משטרת ישראל אשר אספה ראיות בשטח, הסתייעה בין היתר במצלמות הביטחון של העירייה ולכדה כאמור את החשוד בהצתות החמורות.

בעיריית לוד ביקשו להרגיע את התושבים, ולהדוף בתוקף הודעה שהופצה לפיה יש חשש לכאורה, לפירומן שמסתובב בלוד ולהודעה שגויה אחרת לפיה גל ההצתות החל בשבוע שעבר. “מדובר בהצתות שבוצעו בלילה שבין ראשון לשני השבוע, כיווני החקירה מצביעים כאמור כי השריפות בוצעו בשל סכסוך בין בני זוג”. ראש העיר, עוד יאיר רביבו, מסר את תודתו לתגובה המהירה של לוחמי האש מתחנת איילון, אשר מנעו את התפשטות השריפות, וכן למשטרת לוד על החקירה המהירה אשר הביאה ללכידת החשודים במעשה.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו: “מצלמות הביטחון של העירייה הוכיחו שוב את יעילותן. אנו פועלים ב ומציבים מצלמות בכל רחבי העיר במטרה לתעד את המתרחש 24 שעות ביממה ולאפשר התערבות ומענה מידי לכל אירוע חריג. נמשיך לבצע פעילות נחושה וללא משוא פנים לחיזוק הביטחון האישי בלוד, תוך שיתוף פעולה וחלוקת אחריות עם המשטרה בכל דבר ועניין המחייב את התערבותה”.

זירת אחת השריפות. צילום: דוברות כבאות והצלה