Site icon מקומונט לוד

ניקוי ספות וריפודים בכל הארץ

לקראת פסח עסוקים כל תושבי ישראל בניקוי הבית וזה כולל צביעת קירות, פוליש לרצפה, ניקוי ספות, ריפודים ועוד.אם תתקשרו עכשיו לחברה שעושה ניקוי ספות כבר תרגישו שכבר אין להם מי יודע מה מקום, כי כולם כמובן לפני פסח מזמינים ניקוי ספות.

ההמלצה לנו היא דווקא להיות יותר חכמים ולא לחכות עד הרגע האחרון. להזמין חברה שעושה ניקוי ספות גם שבועיים לפני פסח כדי לא להיתקע עם ספות מלוכלכות בחג, משום שלא הזמנתם שירות של ניקוי ספות וריפודים בזמן.

פעם היו מרפדים היום יותר משתלם לעשות ניקוי ספות וריפודים!

בעבר אם לאנשים הייתה בעיה של כתמים על הספות והכורסאות בסלון, הם היו מזמינים רפד ומרפדים מחדש את הסלון.

מאז עברו הרבה מים בירדן וגם בחנויות הרפדים, וככל שהמקצוע הזה הפך לנדיר כך המחיר עלה. היום לרפד ספה זה כמו לקנות ספה חדשה ולכן יש אנשים שמעדיפים לעשות ניקוי ספות במקום להתחיל לרפד. הם צריכים להוביל את הסלון וצריכים להחזיר אותו וגם ההובלה עולה. לא כל ריפוד אפשר לעשות בבית ולכן אחרי רכישת בדי הריפוד וההובלה, כבר לא כל כך משתלם לרפד מחדש אלא בוודאות להתקשר עם חברה שעושה ניקוי ספות וריפודים.

ספה.צילום יחסי ציבור

ספה יקרה זקוקה לשירות של ניקוי ספות וריפודים!

נכון שבהשוואה למחיר של ריפוד מחדש, כבר אפשר לקנות ספה אבל יש אנשים שלא מוכנים להיפרד מהסלון שלהם.

אנחנו לא מדברים על סלון מסין אלא על מערכת ישיבה מושקעת שאנשים הזמינו אצל נגר והוא עשה להם אותה בהזמנה מיוחדת. סלון בעבודת נגר יכולה להגיע למחיר של אלפי שקלים וזה לא הולך ברגל. אם למשל יש כתמים על הכורסאות או על הספה, לא הולכים ומרפדים את הסלון אלא מזמינים חברה שעושה ניקוי ספות וריפודים.

אנשים מתרגלים לספה שלהם!

ספה היא המקום בו רובנו צונחים אליה אחרי יום עבודה. היא המקום עליה אנו מניחים את רגלינו העייפות, נותנים מזור לגופנו, קוראים ספר, צופים בטלוויזיה ועוד.

משום כך אם הספה הזו למשל צוברת לכלוך וכתמים, זה סימן שהגיע הזמן להזמין שירות של ניקוי ספות וריפודים.

ספה זה המקום הנוח והמוכר שלנו ואף אחד לא רוצה ריפוד חדש. הוא רוצה רק את הספה הזו בדיוק כפי שהיא רק יותר נקייה. לכן הפיתרון האולטימטיבי של ספה או סלון מלוכלכים, זה להזמין שירות של ניקוי ספות וריפודים.

הסלון שלנו רק שלנו!

יש אנשים שיש להם בבית סלון של עבודת נגר עם ריפוד מיוחד שהם הזמינו ויש להם קשר רגשי אל הסלון הזה. סלון הוא לא רק מקום בו המשפחה יושבת, זה המקום בו צוחקים, בוכים, משתפים וחולקים את החיים. גם האריגים סופגים את כל זה ולכן אם הסלון שלכם מלוכלך, הסירו ממנו את הלכלוך ע”י חברה מקצועית שעושה ניקוי ספות וריפודים שתוריד לכם את הכתמים אבל לא את הזיכרונות…