Site icon מקומונט לוד

ניקיון דירות לאחר מעבר דירה

הגיע הרגע אשר ציפיתם לו כל כך, ועברתם לדירה חדשה. רגע לפני שאתם מזמינים שירות הובלה, ומכניסים לדירה את כל החפצים שלכם, מומלץ לבצע בה ניקיון יסודי על ידי חברת ניקיון מקצועית. ניקיון בשלב זה יאפשר לכם ניקוי יסודי של החלל, מבלי שיהיה צורך להזיז את כל החפצים. במידה וכבר ביצעתם את שלב העברת החפצים, חברת הניקיון תדאג להזיז את כל החפצים ולפנות את השטח לטובת ניקוי יסודי.

ניקיון במעבר לדירה מקבלן

אנשים רבים טועים לחשוב כי ברגע שעוברים לדירה חדשה, אשר לא גרו בה אנשים לפניהם, לא יהיה צורך לנקות את הדירה. בפועל, דירות חדשות מקבלן נמסרות דיירים החדשים, באם קנו או שכרו את הדירה, כאשר הן לא נקיות בעליל. בדירות אלו ימצאו לא פעם שאריות של חומרי בניה, שאריות של צבע ויד על המרצפות, על הפנלים, המשקופים ואפילו על החלונות. בנוסף קיימת כמות אבק מאוד גדולה שמצטברת בדירות חדשות, אותה חייבים לנקות טרום המעבר.

הזמנת שירות ניקיון במעבר לדירה יד שניה

באם החלטתם לעבור לגור בדירה אשר שמשה לפני כן דיירים אחרים, הזמנת שירות של חברת ניקיון חשוב ביותר. לכל אדם הרגלי ניקיון אחרים, ורמת שמירה אחרת על ההיגיינה. כאשר נכנסים לדירה יד שניה אין לדעת מתי וכיצד ניקוי הדיירים הקודמים את הדירה, ולכן לא מומלץ לקחת את הסיכון. חברת ניקיון מקצועית תוכל לבצע בדירה ניקיון יסודי, ולהבטיח כי כניסתכם לדירתכם החדשה תתחיל ברגל ימין.

מה כולל ניקיון לאחר מעבר

צילום.Depositphotos

לכל סוג דירה או בית שתעברו אליו, באם מדובר על דירה חדשה או דירה יד שניה, יש לבצע ניקיון יסודי הכולל שלבים דומים. חברות הניקיון השונות מספקות רמות שונות של ניקיון, וחשוב להבין טרום תחילת העבודה איתן מה בדיוק בכוונתם לנקות. ניקיון זה כולל ניקוי כתמים וחומרים שנזלו ונשפכו על הרצפות. שאריות צבע וסיד שנותרו על הפנלים ועל המשקופים. הניקיון כולל ניקוי אבק מכל חלקי הדירה, באמצעות חומרי ניקוי מקצועיים. שלב נוסף הוא ניקיון של חדרי הרחצה, הכולל קרצוף החרסינות באמבטיה או בטוש, ניקוי יסודי של כלל הכלים הסניטריים בדירה. כמו כן כולל ניקיון זה ניקוי יסודי של המטבח, כאשר מתבצע ניקיון של הכיור, ארונות המטבח וכמובן הרצפה. השירות לרוב יכלול ניקוי של כלל התריסים והחלונות בדירה, להסרת שאריות אבק וכתמי צבע או סיד. בשלב הסופי מתבצע ניקיון של הרצפה, אשר מתחיל בטאטוא או שאיבתה ולאחר מכן שטיפה יסודית. בסוף התהליך הדירה נותרת נקיה ומבריקה, ומאפשרת כניסה נעימה לדייריה החדשים.

כיצד לבחור חברת ניקיון

קיימות לא מעט חברות אשר ישמחו לספק לכם את שירות הניקון לאחר מעבר דירה. בחרו בחברה אשר קיבלתם עליה המלצות, ואשר מתמחה בסוג ניקיון זה.