Site icon מקומונט לוד

ניקיון ופינוי בית מזוהם עקב אגרנות מזון

יש לא מעט מידע אודות דירות של אגרנים כפייתיים ולא תמיד הבעיה הזו זוכה להתייחסות הראויה. לעיתים מזלזלים באגרנים, פשוט לא אוהבים אותם ולא מבינים מאיפה זה מגיע ואיך זה קורה. “היד קלה על המקלדת”? במדינה כמו ישראל אגרנים מזמן נפלטו מהחברה והיא רואה בהם לא פעם מטרד, סכנה ומשהו שלא נכון להתקרב אליו. מה הפך אותנו לאנשים כאלו? למה לא מעט אנשים מלגלגים עליהם והאם אפשר לתת לזה מענה לפני שיהיה מאוחר מדי?

המרכז לפינוי דירה בישראל מבין ויודע בדיוק על מה מדובר, לאור לא מעט ניסיונות עם אגרנים, המרכז מבין ויכול לומר שזה מזמן איננו עניין משעשע היות שמעבר לחפץ מזון זה בהחלט סוג של אגירה העלולה לסכן את חייו של האגרן ובו זמנית את סביבתו שלו.
מה עושים במצב זה? היות שבעיית הOCD הינה בעיה העלולה לגרום סבל רב לכל הסובבים חשוב לפתור ולפטור אותה כמה שיותר מהר וזאת בכדי להשיב את החיים שאבדו לאגרן, לבני המשפחה ולכל מי שמשותק מההתנהלות המסוכנת הזאת.

בדיוק כאן, המרכז לפינוי דירה בישראל נכנס לתמונה ומספק סוג של פינוי שהוא מערכת התרעה לכל דבר. המרכז לפינוי דירה לצד ניסיון גדול ביותר בתחום ואין ספור עצות לגופי הרווחה יודע ויכול לעזור גם לכם לפנות או יותר נכון ללמד את מי שאתם אוהבים באמת איך להפסיק את התנהלות האגירה המשתקת את חייו ואת חייכם שלכם.

מהיום, אין יותר קשיים, לא צריך להתבייש ואין צורך במעורבות פוגענית, אחרי הכול יש רק שיטה אחת לפנות את ההשלכות של האגרנות וזה לא ילך לכם אם תפנו לאנשים שלא מבינים בזה וסבורים כי מדובר רק בחפץ או בהשלכת מזון לפח האשפה.

מה זה אגרן כפייתי “שאוהב לאגור מזון“?

מרגע שמנסים להיכנס ולפנות את הדירה של האגרן זה עלול להוות בעיה, לעיתים זה אפילו יכול להפוך לתרחיש מסוכן מאוד. אם עד היום אף אחד לא התערב ולא נקט בשום אמצעים למה דווקא עכשיו? איך מצליחים לרכוש את ליבו של האגרן? איך מסבירים לו שזהו, אי אפשר להמשיך כך? זו בעיה, בעיה קשה מאוד, אחרי הכול אף אחד לא אוהב שמתערבים לו במהלך חייו.

האם האגרן רואה שיש לו כמויות זבל בלתי נתפסות שמאיימות על חייו ושגרת יומו? יותר נכון האם האגרן מבין שזה מסכן אותו? מבחינתו הכול בסדר, מבחינתכם פחות? מה אתם מתכוונים לעשות עם זה?

אגרנות מזון – תשכחו כל מה שחשבתם או ראיתם

אם נתקלתם בכמויות קטנות של מזון ואתם חושבים ששם נגמר העניין אתם טועים טעות חמורה! כשמדברים על אגרנות כפייתית ועל שגרת אגירת המזון מדברים על כמויות בלתי נתפסות, כמויות שאין לתאר, צריך פשוט לראות ולהבין את כמות האסון, מזון מצחין, בעל ריח קשה, מזון שהרקיב, מונח בכל מקום, במקרר, מחוצה לו, בכל פינה בבית, תולעים ובין היתר מקום מפלט לזוחלים ותיקנים.
האם כך אתם מדמיינים את חייו של מי שיקר לכם? אם ניסיתם כבר הכול הגיע הזמן לדבר על שירות פינוי שיודע לעשות את זה נכון ויכול בהחלט לתת לכם להרגיש הרבה יותר בטוחים שיקיריכם אכן השאירו את בעיית האגירה מאחור והם יכולים להחזיר ימיהם כקדם, לפגוש בכם בשנית, להתראות בחגים והכי חשוב ללכת לישון בבית שאפשר ומותר לחיות בו. כאמור לכל אגרן יש את הרצונות שלו לאגור משהו אחר אבל כאשר מדברים על מזון לא רק האגרן בסכנה אלא גם חייהם של השכנים והסביבה מושתקים ולא, זה לא אמור לקרות כך.

איך מפנים דירה מלאה במזון שהעלה ריקבון?

זה לא יהיה פשוט כפי שאתם חושבים ,אגרנות זו בהחלט בעיה שלא ניתן לפתור אותה, כמו שכבר נאמר, אי אפשר להזיז דברים וחפצים ובטח שלא מזון כשהאגרן נמצא בדירה, חי את השגרה הזאת “ואין לו שום טענה על כך”. האם יש לו טענה? האם הוא מתבייש? אולי הוא צריך סיוע ולא יודע כיצד לבקש אותו?

בין אם הוא צריך או לא צריך, בשלב הזה האחריות מוטלת עליכם ולא, לא כדי שתתעסקו עם כמויות גדולות של מזון בדירה אלא בכדי שתמצאו את האדם המתאים שיעשה זאת עבורכם, האדם שאין בו פחד, חדור מטרה ורוצה את מה שאתם רוצים, סביבה נקייה, בטוחה ומלאת חיים למי שאתם אוהבים.

אז בשלב הראשון אם תחליטו שאתם מזמינים שירות פינוי דירות, הרשו לו לבחון את הבעיה לעומק. תנו לו לפגוש את האגרן, לאורך כל התהליך מפנה מקצועי יישאר בקשר עין עם האגרן והכי חשוב לא יעשה מה שהוא לא רוצה.

מה עושים אם האגרן לא מרשה שיפנו לו את הבית?

לעיתים ישנם מצבים בהם המפנים לא משתפים פעולה עם האגרנים וזו טעות חמורה היות ולא ירחק היום ותחזרו לאותה הנקודה. רוצים שזה לא יקרה? במעמד הזה חפשו מפנה רגיש, מבין, משכיל ברגישות שלו ואחד כזה שיכול לקחת בחשבון כי האגרן יחזור לאגור אבל כן תהיה לו הסבלנות ללמוד אותו “כיצד ללכת מחדש” כיצד לחיות מחדש הפעם ללא אגירת מזון.

החלק הפיזי של הפינוי הוא עניין אחד והוא לא מקור הבעיה. למעשה אם תפנו אל המרכז לפינוי דירה בישראל הם יספרו לכם אודות ביטוחי צד ג’, כלים מתאימים, זמני פינוי נכונים וכל מה שיהפוך את הפינוי הזה סופר בטיחותי ללא הנחות. מאידך גיסא, החלק הרגשי הוא הקשה, הוא זה שתמיד יחזור על עצמו היות ומשם הדברים צריכים להתחיל ואם הם לא מטופלים ספק שהפינוי יסתיים ומצב האגירה יחזור על עצמו.

מחפשים נחישות? תמיכה להתגבר יחד על האגרנות הקשה ביותר? שרות מקצועי לפינוי דירה מוזנחת שמבצעת ניקיון יסודי? ניקיון דירה הכולל חיטוי ? אם אחד מיקיריכם ממשיך לאגור מזון הוא בסכנת חיים מתמדת וכאן אתם חייבים לשים סוף לדבר באמצעות אנשי מקצוע מהטובים ביותר בישראל.

אז אולי לא תהיה תרופה לבעיית האגרנות, מאידך באמצעות האנשים המתאימים, המכילים והטובים יהיה בהחלט שיפור והחיים לאט ובזהירות יראו שיש סיכוי לאגרן המזון, יש סיכוי למי שאתם אוהבים באמת להתחיל את החיים מההתחלה , הפעם ללא אגירה. הפעם נעזור לבן המשפחה לפנות את הפסולת ולנקות את הדירה בצורה יסודית ומקצועית הכוללת חיטוי.

מהיום אתם לא צריכים להתמודד עם זה לבד, המרכז לפינוי דירה בישראל מחכה לפנייתכם והוא ישמח לתת לכם את המענה משנה החיים שאתם מחפשים וצריכים.