Site icon מקומונט לוד

נמצאים בבידוד? כך תעבירו את הזמן

אנשים רבים טסו למגוון יעדים בחו”ל בשביל לנפוש וכשחזרו ארצה גילו שנכפתה עליהם חופשה, הפעם בבית ובבידוד, ולו כי הקורונה עשתה עלייה והיא כבר קיבלה אזרחות – היא פה עד להודעה חדשה. מכאן שאם גם אתם גיליתם שעליכם להיכנס לבידוד, נראה שגם אתם כבר התחלתם לספור מרצפות, ופה אנו מבקשים לסייע לכם (מרחוק ועם מסכה) – נסביר מה בינתיים ניתן לעשות, ומי יודע, יש מצב שגם תיהנו.

הופכים חיסרון ליתרון

מצד אחד נכון שאין זה אידאלי להיכנס לבידוד אך מצד שני אם תהיו כנים עם עצמכם, תודו שלא פעם קיוויתם שיכפו עליכם חופש בבית, חופש ללא מטלות וללא עבודה, ועל כן עתה כאשר השאיפה הפכה לעובדה, רק נותר להבין כיצד ממנפים את המצב. מחפשים רעיונות? ובכן זה הזמן לאפס את הידע שלכם בפוליטיקה, בתרבות, בבריאות, במצב הכלכלי וכדומה, וכל זאת באופן פשוט ובהתאם לנושאים שמעניינים אתכם. כיצד? תקראו כתבות איכות באתר חדשות!

דוגם מד”א עם חליפת מיגון מלאה מפני הקורונה. צילום: דוברות מד”א

מספיק לדחות הזמן לעשות!

לכל אחד מאתנו יש רשימת מטלות שעלינו לבצע, ועל כן זהו בדיוק הזמן להתחיל לעמוד במשימות שניתן לבצע דרך הבית. מחפשים רעיונות? ובכן זוהי הזדמנות להתחיל להיכנס לכושר גופני. פשוט תשימו סרט הדרכה ביוטיוב, מוזיקה ברקע ותתחילו – יש לכם את כל הזמן שבעולם. מה עוד? בטוח שגם לכם יש ניירת שרק מחכה שתתייחסו אליה, בטוח שגם לכם יש כמה טלפונים שמחכים לתשומת הלב שלכם, בטוח שגם לכם יש כמה סידורים מול הרשויות (כאלו או אחרות) ובטוח שגם לכם יש כמה מגירות שרק מחכות שתעשו בהן סדר. מכאן שאם רק חלמתם להשיג מעט זמן פנוי, הרי שהוא ממש כאן – נצלו אותו בחוכמה!

מעשירים את הידע

ידע תמיד יעיל וידע תמיד ניתן לצרוך ועל כן אם יש לכם זמן פנוי וגישה לאינטרנט, הרי שאתם יכולים להתחיל להעמיק בנושא חדש שגיליתם בו לאחרונה עניין, אך שלא היה לכם עד כה זמן להתייחס אליו כהלכה. שנדגים? אפשר לקרוא מאמרים, להירשם לקורס אינטרנטי ואף לבקש שירכשו עבורכם מוצרים ייעודיים, כך שתתחילו לתרגל בבית (למשל ציור). מכאן שמי יודע, אולי אותה פאוזה בחיים תעלה אתכם על מסלול חדש ויותר מוצלח.

תעשירו את הידע. צילום: דוברות עיריית רמת גן

תשקיעו בבית

הבית הוא תא המעצר שלכם? השקיעו בו, במיוחד אם יש לכם משפחה שרק מתמרמרת לנוכח המחשבה שלתקופה מסוימת יצאתם מהתמונה. מכאן שזהו בדיוק הזמן לצבוע את הקיר (ולו כי פסח בפתח), להתקין את המדף שמחכה, לנקות אבק מתחת לספה, לסדר את הספרייה, לארגן את ארון הקיץ – ובקיצור: להתחיל להתכונן לניקיונות פסח.

תביטו על חצי הכוס המלאה

אז נכון שלא בחרתם בכך, אך כן מדובר בתקופה מיוחדת שעוד תתגעגעו אליה. זה הזמן להשקיע בתחביבים, לראות טלוויזיה, לדבר בטלפון עם חברים וכמובן שגם להשלים שעות שינה. תיהנו!