Site icon מקומונט לוד

סגנונות עיצוב פנים

בין במידה והנכם מבינים את זה ובין במידה והנכם אין מבינים את זה, נראה על פניו שקיימים לכם סגנונות עיצוב פנים אשר מועדפים עליכם.

באופן דומה לבגדים, קיימים עיצובים, חומרים וצבעים מסוימים שהנכם נמשכים אליהם לעומת אחרים. אבל, בניגוד לבגדים, ההעדפה שלכם לסגנון עיצוב מסוים יכולה להימשך תקופה רבה יותר. אלא אם כן זכיתם בלוטו או שהורישו לכם סכום כסף נכבד, ואם לא רוב הסיכויים שכאשר עברתם מבית ילדותכם הייתם במצב כלכלי לא טוב בלשון המעטה כדי לצייד את הבית שלכם ולכן אספתם רהיטים שהיו נראים פונקציונליים ובמצב אידיאלי מכל מי שהסכים לתרום לכם. חרף זאת, תמיד קיים הרצון להתקדם ולהגיע לבית חדש, אשר יועצב בהתאם לסגנון שלכם, שתוך כדי עלעול בכל מיני מגזינים הגעתם למסקנה שאתם נמשכים לעבר סגנון מסוים לעומת סגנון שונה. אך האם הנכם יודעים באיזה סגנון מדובר? לעיל מובאת בפניכם רשימה של כמה מסגנונות עיצוב הפנים הכי טרנדיים במציאות העכשווית.

קרדיט צילום: pixabay

אודות והנושא המשותף של שלושה סגנונות עיצוב פנים –

קיימים שלושה סגנונות עיצוב פנים – עכשווי, מינימליסטי ומודרני, אשר קיימים להם המון אלמנטים משותפים, קווים נקיים, ריהוט ישיבה נמוך יותר וכיוצא בזה. קיימים בני אדם אשר חושבים כי הסגנונות הללו קרים ואינם נוחים. כמו כן, במידה והינם מיושמים כהלכה, הם עשויים להיות נוחים ולסייע לחללים קטנים להיראות גדולים יותר. עם זאת, ישנם הבדלים ברורים אשר מאפיינים כל סגנון של עיצוב פנים. ולעיל נפרט על כל אחד מהסגנונות –

  1. סגנון עיצוב פנים עכשווי –  סגנון זה כולל קווים נקיים, צורות גיאומטריות עם מעט עבודות מעוטרות אם בכלל. חשוב להדגיש את המרחב שנוצר בתוך החדר. הרהיטים נמוכים, מרופדים בבד מלא, ארוג באופן שווה בצבעים ניטרליים. עוד שני עשורים בעתיד יכול סגנון הפנים העכשווי הנוכחי להפוך לרטרו.
  2. סגנון עיצוב פנים מודרני – סגנון עיצוב פנים מודרני נולד מתנועת הבאוהאוס, בית ספר יוצא גרמניה, שנוסד בשנת 1919. אחד המוטיבים העיקריים בו היה צורה בעקבות פונקציה. קווים נקיים הם נושא מרכזי בסגנון זה. הצבעים הם ניטרליים, שחור ולבן. קיימים בו מעט אביזרים.
  3. סגנון עיצוב מינימליסטי – הסגנון הזה עושה שימוש באור טבעי, על מנת להדגיש חללים וצורות. צבעים מפתים ותאורה לבנה וכחולה קרירים הם פריטים ראשוניים בסגנון הדקורטיבי הזה. מפאת הסיבה כי הסגנון הזה מתמקד בהכללת מינימום מוחלט של רהיטים, אחסון מוסתר הוא המפתח. כגון – במטבחים מינימליסטיים מעמידים ארונות שמבצעים סינרגיה בקירות ומסתירים פריטים פונקציונליים.