Site icon מקומונט לוד

סוגי פריצות לבתים

כולנו מחכים לחזור לביתנו אחר יום ארוך מחוצה לו. כמה זה מתסכל להגיע עד פתח הבית ולגלות כי אין לנו אפשרות להיכנס פנימה כיוון שהדלת נעולה. בין אם שכחתם את המפתח או איבדתם אותו ובין אם ישנה בעיה בדלת אין ספק כי זהו הזמן להיעזר בשירותיו של מנעולן מקצועי אשר יטפל בבעיה ויאפשר לכם שוב את הגישה לבית. פריצת דלת יכולה להיעשות במספר דרכים שונות וזאת בהתאם לסיבה בגינה הדלת אינה נפתחת.

כל מה שצריך לדעת על סוגי פריצות לבתים

הבית שלנו הוא המקום הבטוח שלנו וכולנו מחכים בקוצר רוח לחזור אליו לאחר יום עבודה. כמה מסתכלת הידיעה כי הדלת נעולה ואין כל אפשרות להיכנס פנימה. פעמים רבות קיים בנו דחף לנסות ולפרוץ את הדלת לבד אך כל פעולה שנעשה עלולה לגרום לדלת נזק רב יותר שכן אין בידינו את הידע הדרוש לכך. לשם כך יש להיעזר במנעולן אשר עבר את ההכשרה הנכונה ויוכל להיות לכם לעזר.

ישנן שתי שיטות עיקריות לפריצת דלתות הראשונה הינה דרך פשוטה וידידותית יותר אשר אינה פוגעת כלל בדלת עצמה והיא נקרת שיטת הדלת הטרוקה או לחלופין פריצה שקטה. בשיטה זאת לא נגרם שום נזק לצילינדר ולכן אין כל צורך בהחלפתו. במקרים בהם שיטה זאת אינה פועלת יש צורך בשיטה מעט יותר אגרסיבית הכוללת פירוק של הצילינדר הישן והחלפת בצילינדר חדש. חשוב לשים לב כי הצילינדר החדש המותקן בדלת עונה על כל הצרכים שלכם ויספק עבורכם ועבור הבית את ההגנה לה אתם זקוקים.

בחירת מנעולן מקצועי

במקרים בהם אתם מוצאים את עצמכם נעולים מחוץ לבית, תהא הסיבה אשר תהא, חשוב לחפש אחר מנעולן מקצועי אשר יבצע את העבודה הטובה ביותר והמהירה ביותר וכל זאת מבלי לפגוע בדלת. בחרו איש מקצוע בל ניסיון רב, מקצועי ואיכותי וכמובן אנושי שכן מדובר באירוע לא נעים אשר יכול לעורר בנו חששות ותחושות כבדות. אם אתם גרים באזור ירושלים ונתקעתם עם דלת שמסרבת להיפתח חברת G.L.S  תשמח לספק לכם את השירות הטוב ביותר. למידע נוסף היכנסו >> https://glslocksmith-services.com/