Site icon מקומונט לוד

‘סולחה’ בין רביבו ליעקב כהן

ה’סולחה’ הגדולה בין יאיר רביבו לבדרן יעקב כהן.לאחר ריב מתוקשר בין ראש העיר ששימש אז כמנכ”ל היכל התרבות לבדרן שסיפר בדיחות על תושבי לוד השלימו השניים במסגרת אירוע התרמה לילדים נזקקים.

 

לפני כחמש וחצי שנים, החליט עו”ד יאיר רביבו, בתפקידו אז כמנהל רשת המתנ”סים והיכל התרבות בלוד, לבטל הופעה מתוכננת של הבדרן יעקב כהן, כאות מחאה על דבריו בתוכנית הטלוויזיה “צחוק מהעבודה”. בתוכנית סיפר כהן כי תושב לוד שרוצה להיות שוטר הופך לצחוק בעיני הסביבה שלו כי אינו עבריין כמו כולם.

במכתב ששלח אז עו”ד יאיר רביבו לאמרגנו של כהן, ציין רביבו כי אין זו הפעם הראשונה שהבדרן מרשה לעצמו לפגוע בתושבי לוד, דבר שגורם גל מחאות מצד תושבי העיר. “נכון שמדובר בסאטירה ובידור, אבל גם לזה יש גבול. מאחרי כל בדיחה עומדים אנו תושבי העיר הגאים ואנו לא מוכנים שבמחי בדיחה כזו או אחרת תדמית העיר תירמס בזמן צפיית שיא בטלוויזיה”.

רביבו וכהן סוגרים מעגל ועושים סולחה.צילום.דוברות עיריית לוד

עניין המריבה וביטול הופעתו של הבדרן יעקב כהן, פורסם ב”ידיעות אחרונות” ואף שודר בערוץ 2. מאז, בלוד לא חיכו ליעקב כהן, עד אשר השבוע, במסגרת ערב התרמה שהתקיים בהיכל התרבות לעריכת בר מצווה לילדים ממשפחות מעוטות יכולת, הועלתה ההצגה “סאלח שבתי” בכיכובו של יעקב כהן.

המטרה הנעלה והמשותפת למען ילדים ממשפחות מעוטות יכולת, הפגישה בין השניים ל’סולחה’ במהלכה לחצו ידיים והתחבקו. בכל מהלך ההצגה, התמקד כהן בטקסטים של ההצגה – ללא בדיחות על לוד כמובן, רביבו מצידו התפקע מצחוק מההצגה המעולה וממשחקו האדיר של כהן, ונהנה יחד עם הקהל הרב שגדש עד אפס מקום את היכל התרבות.

הערב המיוחד אורגן ע”י מועדון רוטרי לוד, בשיתוף תיאטרון השעה הישראלי, עמותת פש”ר, רשת המתנ”סים בלוד, ובחסות ראש העיר עו”ד יאיר רביבו. כל ההכנסות כאמור, הוקדשו לעריכת בר מצווה לילדים ממשפחות מעוטות יכולת.