Site icon מקומונט לוד

סמינר תוצרת הארץ בלוד: למעלה מ500 סטודנטים

גם השנה לוד אירחה את סמינר פתיחת השנה החגיגי של  תוכנית “תוצרת הארץ” מבית התאחדות הסטודנטים במסגרתה מגיעים סטודנטים צעירים ובני העיר לחיות בצורה קהילתית ולשלב עשייה חברתית משמעותית על מנת להשפיע על המקום בו הם חיים.

התוכנית שכאמור התחילה כאן בלוד, פועלת היום במספר רשויות נוספות, מקריית שמונה בצפון ועד שדרות בדרום, היא משלבת בתוכה סטודנטים מכל הקשת החברתית בישראל- יהודים וערבים, דתיים וחילוניים, ימנים ושמאלניים שכולם יחד פועלים להפוך את החברה למקום טוב יותר. בכנס החגיגי הגיעו כל הסטודנטים ללמוד את המודל של לוד וליישמו במקומות נוספים.

ראש העיר מברך בסמינר פתיחת שנה תוצרת הארץ. צילום באדיבות דוברות עיריית לוד

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, ברך על המפגש החשוב והרחיב על קהילות הסטודנטים בלוד כמנוע צמיחה עירוני חשוב וראשון במעלה ועל שילובם של מאות הסטודנטים שהגיעו ללוד כדי להצטרף לעשייה החברתי הגדולה ולרוח היצירה בעיר. כן מסר את תודתו לכל השותפים לדרך, בהם לח”כ איציק שמולי שהניף שכיו”ר התאחדות הסטודנטים בישראל את פרויקט הדגל RELOD בשיתוף עיריית לוד, אשר קרא לסטודנטים לבוא ולהתגורר בלוד ולחזק את העיר מתוך שליחות אמיתית , וכן לליאור ז’ורנו חפץ ויובל בדולח מהתאחדות הסטודנטים.

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו, ברך את המעמד: “מרגש לראות את מאות הסטודנטים כאן בלוד, העיר עברה מהפכה בזכות הסטודנטים והצעירים שהגיעו אליה בשנים האחרונות והפכה להיות לעיר קולטת קהילות, ואני שמח שיותר ויותר סטודנטים ממשיכים להגיע במטרה להעצים את העשייה המתמדת של העירייה בהפיכת העיר לוד אטרקטיבית לצעירים בישראל”.

“מרגש לדעת שמכאן – מלוד הכל התחיל והפך לתנועה של ממש” אמרה ליאור ג’ורנו.