Site icon מקומונט לוד

סנ”צ יגאל עזרא, מונה למפקד משטרת לוד

משטרת לוד זוכה למפקד חדש, סנ”צ יגאל עזרא אשר יחליף את סנ”צ צביקה חסיד אשר קודם לדרגת נצ”מ ועבר לפקד על משטרת ראשל”צ.ראש העיר עו”ד יאיר רביבו: “כבוגרי יחידת המודיעין 8200 אני משוכנע שנמצא שפה משותפת. יחד נחזק את לוד בע”ה כעיר בטוחה המקפידה על חוק וסדר בתחומה”.

סנ”צ יגאל עזרא אשר שימש במגוון תפקידי מפתח במשטרת ישראל, מונה כמפקד משטרת לוד במקומו של סנ”צ צביקה חסיד אשר קודם לדרגת נצ”מ ועבר לפקד על משטרת ראשל”צ.

סנ”צ עזרא אשר מכיר היטב את לוד בתפקידיו הקודמים, בין היתר כיועץ מפקד מחוז מרכז לעניינים ערביים, קיים כבר ישיבת עבודה ראשונה במסגרת המפגש שמכנס ראש העיר בנושא ביטחון מדי שבוע. השניים בוודאי יעבדו בשיתוף פעולה וישדרו חזית אחידה ונחושה באתגרים המשותפים של אכיפת החוק והסדר בלוד.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו הביע את שביעות רצונו ממינויו של סנ”צ עזרא לתפקיד. “שנינו בוגרי 8200, שירתנו יחד באותו בסיס ביחידת המודיעין המיוחדת, שנינו דוברי השפה הערבית שחשוב ביותר לשלוט בה בלוד, ואני משוכנע שנמצא שפה משותפת” אמר יאיר רביבו. “נעבוד כתף אל כתף במשימות חיזוק הביטחון האישי ואכיפת החוק והסדר, משימות שהן בראש סדרי העדיפויות הן של תושבי לוד והן שלנו כרשות מקומית, נהדק את שיתוף הפעולה ונקיים קשר רציף, יום יומי, יחד נחזק את לוד בע”ה כעיר בטוחה המקפידה על חוק וסדר בתחומה”.

משטרת לוד בהנהגה חדשה למען חיזוק הביטחון האישי בלוד, ראש העיר יאיר רביבו וסנצ עזרא.צילום באדיבות דוברות העירייה