Site icon מקומונט לוד

ספורטיאדה בניחוח הודי

הספורטיאדה שהתקיימה בלוד בסוף השבוע האחרון, כללה את ענפי הכדורגל, הכדורסל והקריקט. לאחר פתיחה חגיגית נפתחו המשחקים ביום שישי האחרון במגרש הכדורגל העירוני, באולם הכדורסל “ביאליק” ובמגרש הקריקט ליד מגרש הכדורגל. ביום שבת נערכו משחקי חצי הגמר והגמר בכדורגל והכדורסל.

הספורטיאדה הסתיימה בטקס מרגש, בהשתתפות כל הקבוצות שנטלו חלק,  גביעים ומדליות חולקו למנצחים ולמצטיינים. בחצאי הגמר בכדורגל השתתפו נבחרות לוד – באר שבע , ירוחם – עקרון ולגמר עלו באר שבע – ירוחם. ירוחם נצחה בגמר וזכתה בגביע המקום הראשון. במשחקי הכדורסל השתתפו לוד – ירוחם ובאר יעקוב – רמלה. לגמר עלו לוד – באר יעקוב ולוד בראשותו של יואל בנימין ניצחה וזכתה בגביע. בטורניר הקריקט שיחקו נבחרת ישראל נגד קבוצת אריות לוד בראשותו של גדעון טלקר, הנבחרת המצוינת ניצחה וזכתה בגביע. הנבחרת יוצאת בקיץ לתחרות בשבדיה ובשרותיה 4 שחקנים מלוד.

הטורניר אשר נערך ביוזמתו וארגונו של בני סמואל, התנהל ללא דופי בסדר מופתי , בהגינות וספורטיביות, כאשר על סדר המשחקים ולוחות הזמנים שלט המנהל הטכני של הטורניר ישראל אומר שהיה גם המארגן של הטורניר.

העיר לוד כאמור ארחה את הטורניר בתמיכה ובסיוע משרד התרבות והספורט. בני סמואל מסר את תודתו לשרה מירי רגב על תמיכתה בקיום הטורניר וכמובן לעיריית לוד ולראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, שאף ביקר באולם הכדורסל ביום שישי, ברך את השחקנים ואיחל הצלחה לכולם.

כן הודה סמואל על שיתוף הפעולה לה זכה מאגף מחלקת הספורט, ממאיר אליהו, רחל גז ושבו כהן המקסימה. יישר כוח לכל המארגנים והמעורבים שתרמו להצלחת הטורניר ולהעלאת קרנה של העיר לוד בתחום הספורט והתרבות.

לקראת משחק הקריקט של נבחרת ישראל מול אריות לוד.צילום באדיבות דוברות העירייה