Site icon מקומונט לוד

עדשות מגע צבעוניות לעיניים כהות

קרדיט: pexels.com

לא מעט אנשים שיש לה עיניים כהות, חולמים על עיניים בהירות יותר. בין אם מדובר על גווני הכחול או הירוק ובין אם מדובר על כל גוון בהיר אחר שיעניק להם מראה שונה ואולי מחמיא ואטרקטיבי יותר. באמצעות עדשות מגע צבעוניות לעיניים כהות, ניתן כיום להנות מצבע עיניים בהיר ומחמיא בלי לעשות יותר מדי. שימוש בעדשות אלה יכול לשדרג לכם את מראה הפנים ואת המראה באופן כללי. העדשות הללו לא פעם יכולות לשפר באופן מהותי את הנראות של האדם ואף להעניק לו ביטחון עצמי גבוה יותר ולשפר את הדימוי העצמי שלו. יחד עם זאת, טרם רוכשים את העדשות הללו צריכים לבדוק כיצד רוכשים אותן בצורה נכונה ואיך דואגים שהם לא יפגעו בעיניים בשום אופן.

סוגים של עדשות מגע

כאמור, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי עדשות מגע צבעוניות לעיניים כהות או בכלל וחשוב מאוד להכיר את ההבדלים השונים ביניהן:  ראשית כל חשוב לדעת כי בתוך העין האישון הכהה יהיה מוקף בקשתית. בקשתית המדוברת יהיה פיגמנט שהוא זה שיהיה אחראי על הצבע של העין שידוע כצבע הטבעי שלהם. כאשר יוצרים עדשות מגע צבעוניות למעשה לוקחים בחשבון גם את הקו התוחם של העין וגם את הקשתית. את עדשות המגע הצבעוניות ניתן למצוא בגוון משופר או בגוון אטום. עדשות מגע צבעוניות בגוון משופר הן עדשות שקופות למחצה אשר המטרה שלהן היא להעצים את הגוון של העין הקיים והן רלוונטיות מאוד לאנשים שיש להם עיניים בהירות והן רוצים להדגיש אותן. עדשות בגוון אטום משנות את צבע העיניים הטבעי של האדם ומעניקות לו צבע שונה לחלוטין. אם אדם שיש לו עיניים כהות מעוניין בעיניים בצבע תכלת לדוגמא, עליו לבחור עדשות מגע צבעוניות בגוון אטום.

כיצד בוחרים בצורה נכונה עדשות מגע צבעוניות לעיניים כהות?

לאחר שהבנתם איזה צבע מבוקש לכם ובהתאם לכך איזה סוג עדשות אתם צריכים לרכוש, עליכם לבחור את סוג העדשות הרלוונטיות לכם מבחינת פרק הזמן שניתן להרכיב אותן. ישנן עדשות יומיות, דו יומיות, שבועיות או חודשיות. כמובן שיש לוודא כי מדובר על עדשות איכותיות ובטוחות לשימוש של חברות מובילות בתחום וכן, אם יש לכם מספר וצילינדר, בדקו שהעדשות שאתם רוצים מותאמות למספר ולצילינדר שלכם.