Site icon מקומונט לוד

עולים לגובה: נתוני מכירות הפרה־סייל של נופי בן שמן חושפים מחיר ממוצע שכמוהו עוד לא היה בלוד

חברת הבניה והייזום ניצני מבשרת מדווחת כי סיימה את שלב הפריסייל בפרויקט ‘ניצני פארק הנחל’, במסגרתו מכרה החברה כ-20% מהדירות שבפרויקט במחיר ממוצע שמשקף עלות של כ-24 אלף שקל למ”ר. למעשה המחיר למטר משקף עלות של כ-2.64 מיליון שקל דירת 4 חדרים בגודל של 110 מ”ר עם מרפסת של כ-12 מ”ר, מחירים שעד היום לא התקבלו עבור דירות חדשות בלוד, ומשקפים עליית מחירים משמעותית ואת הבידול הייחודי של שכונת נופי בן שמן, לעומת העיר הוותיקה.

פרויקט ניצני מבשרת בן שמן. הדמיה: איוולב מדיה (להמחשה בלבד)

פרויקט ‘ניצני פארק הנחל’ כולל מתחם בעירוב שימושים עם מגדל מגורים המתנשא לגובה של 22 קומות עם 103 יח”ד, לצד בניין נוסף בן 9 קומות עם 41 יח”ד וכ-1,200 מ”ר מסחר. 86 דירות נמכרו במסגרת תוכנית דירה בהנחה ו-58 יחידות דיור נמכרות בשוק החופשי. בסך הכללי הפרויקט יכלול 144 דירות. תמהיל הדירות מגוון וכולל דירות 3-6 חדרים, דירות מיוחדות, פנטהאוזים ודירות גן. לכל דירה מוצמדת חנייה תת קרקעית. משרד לארי שטרנשיין אחראי על התכנון האדריכלי.

שכונת נופי בן שמן המשתרעת על פני שטח של כ-850 דונם, תוכננה כשכונת מגורים מודרנית על פי סטנדרטים בינלאומיים הכוללים עירוב שימושים, מבני ציבור, קריית חינוך לכל הגילאים, מרכזים קהילתיים, פארקים ירוקים רחבי ידיים, נחל גזר הפסטורלי, מרכזי מסחר ובילוי לצד כ-4,500 יחידות דיור. בתכנון השכונה ניתן גם דגש רב על הנגישות התחבורתית והקירבה לצירי תחבורה מרכזים – כביש 1, כביש 40, כביש 433 וכביש 6.

מחיר ממוצע של יותר מ-2.6 מיליון ש”ח לדירה 4 חדרים. הדמיה: איוולב מדיה (להמחשה בלבד)

לדברי אחמד עמלה, מנכ”ל ובעלים של החברה היזמית והמבצעת ניצני מבשרת, “ניכר כי משפחות רבות, זוגות צעירים ועוד מתחילים להבין ולהפנים את הייחודיות של שכונת נופי בן שמן והפוטנציאל הגלום בה. בעקבות הירידה בהתחלות הבניה, אני צופה כי הפער בין הביקוש להיצע ילך ויחריף ולכן גם לצערי מחירי הדירות יעלו בקצב מהיר למדי. כיום, כשהיזמים מעניקים הטבות מרחיקות לכת זהו הזמן הנכון ביותר לרכישת דירה. כבר היום, מי שקנה דירות בשכונה בתחילת השיווק מבין שהדירה השביחה את עצמה בעשרות אחוזים בפרק זמן קצר מאוד ולדעתי המגמה הזאת תימשך”.