Site icon מקומונט לוד

עומדים בתקן: מכון התקנים הישראלי העניק למי לוד את “תו הפלטינה”

מכון התקנים הישראלי העניק לתאגיד המים העירוני ‘מי לוד’ את תו הפלטינה לאחר עמידה בחמישה תוי תקן. תו הפלטינה מבטא את הסטנדרטים הגבוהים של התאגיד בכל תחומי פעילותו.

בתום ביקורת מקיפה בהובלת מהנדסים בכירים של מכון התקנים, שסקרו את כלל פעילות התאגיד ובחנו היטב את הטמעת התקנים בכל חמשת הפרמטרים שנבדקו, העניק מכון התקנים את תו הפלטינה לתאגיד מי לוד.

זאת לאחר עמידת התאגיד בחמישה תקני איכות שונים: תקן לניהול איכות, תקן לניהול סביבה  וצמצום ההשפעות הסביבתיות, תקן לניהול מערך הבטיחות, תקן לניהול מערכות אנרגיה ותקן לניהול ואבטחת מידע.

עמידה בכל תקנים אלה וקבלת תו הפלטינה מצביעים על כך שאיכות פעילות התאגיד תואמת לאמות המידה המחמירות ביותר של מכון התקנים הישראלי.

עבודות פיתוח של מי לוד. צילום: יח”צ

מנכ”לית התאגיד, עו”ד פזית נויברגר: “התאגיד חותר בכל פעולותיו למצוינות ולקדמה מקצועית וטכנולוגית במטרה להעניק שירות מיטבי לתושבי לוד. קבלת תו הפלטינה מהווה אבן דרך משמעותית לתאגיד המבצע פעולות הנדסיות ותפעוליות מורכבות ביותר.

ברצוני להודות לכל עובדי התאגיד הפועלים מתוך תחושת אחריות ושליחות ציבורית, אני בטוחה כי יחד נגיע לשיאים נוספים של מצוינות”.