Site icon מקומונט לוד

“עושים עסקים טובים” בשוק העירוני בלוד

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, מנהלים ועובדי העירייה, השתתפו בסיור בשוק העירוני במסגרת הקמפיין העירוני שמוביל ראש העיר: “עושים עסקים טובים בלוד” שמטרתו לשים את לוד על המפה כעיר המעודדת פעילות של עסקים, יזמים ומשקיעים בתחומי העיר

סיור יוצא דופן התקיים ביום שלישי השבוע בשוק העירוני בלוד. ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, מנהלים ועובדי העירייה, השתתפו בסיור בשוק העירוני במסגרת הקמפיין העירוני שמוביל ראש העיר: “עושים עסקים טובים בלוד” שמטרתו לשים את לוד על המפה כעיר המעודדת פעילות של עסקים, יזמים ומשקיעים בתחומי העיר, תוך שיפור וייעול השירות להוצאת רישיון עסק כחוק ומתן מענה מקיף, זמין, מקצועי ומכוון במטרה לקדם ולקצר את הליכי הרישוי, ותוך הקפדה על הוראות חוק רישוי עסקים ומטרותיו. היעד ל-2016: מרבית העסקים בלוד עם רישיון עסק כחוק!

ראש העיר ועובדי העירייה עושים עסקים טובים בשוק העירוני בלוד.צילום דוברות העירייה

ראש העיר שיזם את הסיור, ציין כי הוא רואה בקידום העסקים בלוד חלק מרכזי ובלתי נפרד בהנעת וחיזוק כלכלת העיר, וכי הנחה לבצע שורה של צעדים להעלאת אחוז רישיונות העסק בלוד. “שנת 2016 היא שנת עידוד העסקים המקומיים בעיר”, הדגיש.

בתוך כך תפעל העירייה לקידום קבלת האישורים הדרושים לצורך רישיון עסק, בתחום רישוי בנייה, משרד הבריאות, משטרת ישראל, כיבוי אש, איכות סביבה וכיו”ב, במקביל תיזום מפגשים עם הגורמים הרלוונטיים בגופים אלו האמונים על מתן האישורים, וכן תקיים מפגשים עם כלל בעלי העסקים להסברה, ייעוץ והכוונה בנושאים תברואתיים, איכות סביבה ורישוי בניה. “אנו מברכים ומעודדים את הקמתם וקידומם של עסקים קיימים וחדשים בלוד המהווים מנוף ומקור לצמיחה הכלכלית של העיר” אמר ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, “עם זאת חובתנו לדאוג שהעסקים יפעלו תוך הקפדה על הוראות החוק ומטרותיו כדי להגן על הצרכנים והציבור הרחב.

ראש העיר ועובדי העירייה הגיעו לשוק העירוני לבושים בחולצות אחידות עם סלוגן המבצע “עושים עסקים טובים בלוד”. עוד נמסר כי מבצעים עידוד דומים יתקיימו גם בקניון לוד סנטר ובשאר מוקדי העסקים בעיר.