Site icon מקומונט לוד

עם לב ענק וחיוך רחב: בלוד ציינו את ‘יום המעשים הטובים’ במגוון פעילויות

יום המעשים הטובים הוא אירוע שנתי בו אלפים בלוד, מכל גווני האוכלוסייה בעיר, תושבים, תלמידים, עובדי העירייה, חברי עמותות, ארגונים, חיילים, סטודנטים ומתנדבים, חוגגים יחד את רוח הנתינה ועשיית הטוב. אלפי המשתתפים מדי שנה בלוד ואינספור המעשים הטובים המבוצעים ברחבי העיר – הפכו את היום למסורת שמוקדשת כולה לעשייה למען החברה והקהילה בעיר.

כמדי שנה, ביום שלישי השבוע, לבשה לוד חג ביום שכולו טוב, יום שכולו עזרה ורצון טוב. השנה, שנת 2021 ולאחר שנה בה היינו בתוך מגפת הקורונה – יום המעשים הטובים בכל הארץ וכן בלוד היה בסימן “מאירים את הטוב”.

עשרות פעילויות ואירועים התקיימו ברחבי העיר. אלפי המשתתפים שלקחו חלק ביום המיוחד השלימו את הפאזל למפת המעשים הטובים של העיר לוד והשתתפו במיזם “מילים טובות ומעצימות” של האגף לשילוב חברתי, פרויקט “סורגות באהבה לקהילה”, צביעת חזות מבנים קהילתיים, טקס הוקרה למתנדבי מפעל נשר, איסוף מוצרי מזון לטובת נזקקים, שיפוץ וצביעת בתים של קשישים וניצולי שואה, שיפוץ וניקיון גני שעשועים, חלוקת מארזים ועוד.

עושים טוב – עושים שמח. עם חניכי מע”ש.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, מנכ”ל העירייה אהרון אטיאס ובכירי העירייה סיירו במוקדי הפעילויות השונים, ואף צבעו יחד עם בנותיהם ארונות חשמל לעיר יפה ונעימה יותר.

מנהלת היחידה להתנדבות – עליזה שקד, שהשקיעה רבות בתכניות הרבות והובילה בהצלחה רבה את היום המיוחד הזה, ביקשה למסור את תודתה לראש העיר ולהנהלת העיר, לתושבים ולמתנדבים, וכן לעובדי העירייה ולכל מי שלקח חלק בעשיית טוב – בכדי להביא לעולם טוב יותר.

ראש העיר פגש במועדון של ארגון סח”י – סיירת חסד ייחודית, את שרי אריסון, יוזמת יום המעשים הטובים בישראל שהגיעה במיוחד ללוד, והודה לה על תרומתה ליום המיוחד הזה שכולו עשיית טוב. מתנדבי  חברת NSO צבעו ושיפצו את המועדון.

ראש העיר עם שרי אריסון, ועם מובילי יום המעשים הטובים בלוד