Site icon מקומונט לוד

לאחר שליוותה למעלה מ-3000 משפחות: עמותת “כתף לכתף” פותחת סניף בלוד

עמותת “כתף לכתף” הנה עמותה העלת ניסיון רב המסייעת למשפחות ממעמד הביניים ומהמעמד הנמוך שנקלעו לקשיים פיננסיים להגיע לעצמאות כלכלית ועכשיו היא פותחת סניף בעיר לוד ומחפשת משפחות בעיר שרוצות לעשות שינוי בחייהן ולצאת לדרך חדשה


ארגון ‘כתף לכתף’ (ע”ר), פועל בכל רחבי הארץ כבר כעשור למען קידום והובלת משפחות בתהליכי שינוי ממצבים של משבר, עוני ותלות למצבים של חוסן נפשי, צמיחה ועצמאות.

אחרי שהוביל למעלה מ-3,000 משפחות בישראל ליציאה ממעגל העוני, הארגון פותח מחזור ראשון בתכנית בלוד וקורא למשפחות אשר רוצות לעשות שינוי בחייהן להצטרף לתכנית הליווי ולצאת לדרך חדשה: מעבר לעצמאות כלכלית, שיפור באיכות חיים, חינוך, תעסוקה ועוד.

מחפשים משפחות אשר מבקשות לעשות שינוי. צילום באדיבות: pixabay

 

מודל העבודה מבוסס על ניסיונה הרב של עמותת ‘כתף לכתף’ בעבודה עם משפחות אשר הותאם לסוגים שונים של אוכלוסיות המתמודדות עם חיים בעוני. העבודה עם המשפחה נעשית בארבעה תחומים מרכזיים: איכות חיים, ניהול כלכלי, חינוך ותעסוקה. ייחודו של המודל הוא הפתרון ארוך הטווח המקיף והמעמיק למשפחות.

התהליך הינו ללא עלות, מלווה במדידה והערכה של הישגי המשפחות בתכנית. הארגון פועל בפריסה ארצית במגוון רחב של יישובים ובתכניות משותפות עם משרדים ממשלתיים שונים.
העמותה פעילה כבר משנת 2009, ובשנה האחרונה בלבד כ-450 משפחות עברו תהליכי שינוי שלרוב כללו יציאה ממעגל העוני.

משפחות בטווח הגילאים 22-55, שיש להן לפחות ילד אחד עד גיל 18, אשר מעוניינות להשתתף בתכנית הליווי, מוזמנות ליצור קשר עם הילה גילר –hilag@katef.org.il, 052-4202314