Site icon מקומונט לוד

עריכת צוואה – כל המידע וכל סוגי הצוואות בשירות אישי עד הבית

אומנם רוב האנשים אינם אוהבים להתעסק בכך, אך כדאי להיות מודעים לחשיבות של עריכת צוואה. השאלה היא – האם תרצו שהרכוש שלכם יחולק בהתאם לחוק הירושה, או לחילופין, אתם מעדיפים לחלק את הרכוש שלכם בהתאם לרצונות האישיים שלכם?

כל מי שלא ידאג לעצמו לצוואה תקינה ובעלת תוקף משפטי, למעשה מאפשר למדינה לחלק את הרכוש שלו לבני משפחתו. אך מי שמעוניין להוריש את כל הונו לחבר קרוב או אפילו לארגון או עמותה שחשובים לו, חייב לדאוג לצוואה ברורה ומדויקת המפרטת את רצונותיו. חברת צוואות עדים מספקת שירות של עריכת צוואה בשירות אישי עד הבית, במחיר חסר תקדים של 1,500 ₪ בלבד לצוואת יחיד או לחילופין, 1,700 ₪ לצוואה הדדית (זוגית).

עריכת צוואה – נקודות חשובות שכדאי לדעת

צוואה הינה מסמך משפטי אשר מאפשר לכל אחד להחליט כיצד לחלק את העיזבון שלו לאחר מותו. אומנם חוק הירושה נועד כדי להעביר את העיזבון ליורשים הטבעיים של הנפטר (בני משפחתו), אך לא כולם מעוניינים להוריש את הרכוש והנכסים שלהם לבני משפחתם. בחלק מהמקרים למשל, מדובר על נתק של שנים בין הילדים להורים. כמו כן, במקרה של נישואים שניים, חשוב להותיר צוואה על מנת לקבוע כיצד לחלק את הרכוש, ובכך להימנע מסכסוכים משפטיים. הדבר נכון גם במקרה של זוג שבחר לגור ביחד ללא חתונה, היות וללא צוואה הצד הנותר לא יהיה זכאי לדבר.

מדוע כדאי לערוך צוואה באמצעות חברת צוואות עדים?

  1. מחיר משתלם. רוב עורכי הדין שמתמחים בדיני ירושה, גובים סכומי כסף מהותיים עבור עריכת צוואה. לעומת זאת, חברת צוואות עדים מספקת מחיר אטרקטיבי של 1,500 ₪ בלבד עבור צוואת יחיד או 1,700 ₪ עבור צוואה הדדית.
  2. נוחות. במקום לכתת רגליים למשרדו של עורך דין, לחפש חניה וכמובן לעמוד בפקקים, ניתן ליהנות משירות מקצועי ואדיב עד הבית בפריסה ארצית. חברת צוואות עדים שולחת עורך דין מנוסה בעל 17 שנות ניסיון אליכם הביתה, על מנת לאפשר לכם לחתום על הצוואה באווירה ביתית ורגועה יותר.
  3. מקצועיות. אומנם נכון כי כל אחד יכול לערוך את הצוואה שלו בצורה עצמאית, אך על מנת להבטיח את תקינותה מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין מקצועי שמתמחה בתחום. רק עורך דין שבקיא בתחום, יוכל לנסח עבורכם צוואה בעלת תוקף משפטי, שלא ניתן לערער עליה. כמו כן, חברת צוואות עדים מספקת שני עדים שיגיעו לביתכם ויחתמו על הצוואה, על מנת לחזק את מהימנותה.
  4. שינוי ללא תוספת מחיר. בעוד רוב עורכי הדין ידרשו תוספת תשלום עבור כל שינוי בצוואה, חברת צוואות עדים מספקת שינוי אחד על חשבון הבית.

לסיכום, כל מי שמעוניין בשירות עריכת צוואה מקצועי ואיכותי עד הבית, חייב להכיר את חברת צוואות עדים. החברה מתמחה בעריכת צוואה בהתאמה אישית על ידי עורך דין מנוסה, בעל וותק של 17 שנות ניסיון בתחום. כמו כן, החברה מספקת שני עדים, שיוכלו לחתום על הצוואה ובכך לספק לה תוקף משפטי חזק יותר. החברה מספקת את כל סוגי הצוואות ומבטיחה יחס אישי לכל לקוח. לקבלת ייעוץ ופרטים נוספים, צרו קשר בהקדם!