Site icon מקומונט לוד

פעילות ממוקדת בלוד למיגור תופעת השלכת פסולת פיראטית בעיר

השיטור העירוני וצוות הפיקוח של עיריית לוד ממשיכים לקצור הצלחות בתפיסת משליכי פסולת בתחנות מעבר פיראטיות בעיר .”נפעל ביד קשה כנגד מפירי החוק ונמצה עמם את הדין במלוא החומרה”, אמר ראש העיר. 

במבצע משולב בהובלת השיטור העירוני בלוד, בשיתוף המשטרה הירוקה, היחידה הסביבתית ומטה ארצי מדור איכות הסביבה, נתפסה תחנת מעבר בלתי חוקית לאחר פעילות ותצפיות במשך כחודש. באתר הפיראטי נתפסו משאיות ומחפרונים (שופלים) וכמובן כמויות אדירות של פסולת.  מפעילי האתר הפיראטי נהגו להבעיר את הפסולת, ריחות העשן והצחנה גרמו סבל רב לתושבי רמת אלישיב הסמוכה. בתום הפשיטה הוחרמו 3 משאיות, וכן מצלמות אבטחה שתיעדו שפיכת פסולת ע”י משאיות שמספר הרישוי שלהם הועבר למשטרה לצורך זימונם לחקירה והחרמת משאיותיהם. כן עוכבו ונחקרו 6 חשודים.

אתר ההטמנה הפיראטי והמשאיות שנתפסו עי השיטור העירוני בלוד. צילום באדיבות: דוברות עיריית לוד

הצוות המשולב זכה לשבחים מראש העיר עו”ד יאיר רביבו, ממנכ”ל העירייה אהרון אטיאס וממנהל אגף הביטחון אלי דיין על הנחישות והיוזמה לגילוי משליכי הפסולת ומיצוי הדין עמם.

יצוין כי העירייה תמשיך בביצוע סיורים ומעקבים בלוד כפי שעשתה כן בשטחים מועדי פורענות בלוד אשר הביאו לתפיסתם של מספר עברייני פסולת פיראטית ופסולת בניין שקיבלו קנסות כבדים ומשאיותיהם הוחרמו. במקביל ימשיך השיטור העירוני בביצוע פעילות ממוקדת בהתאם להנחיית ראש העיר, במטרה למגר את התופעה המכוערת.

ראש העיר מפנה קריאה לתושבי העיר לדווח על כל מקרה שידוע להם או שהם נתקלים בו של השלכת פסולת באופן בלא חוקי בעיר. “אנו מבטיחים לפעול ביד קשה כנגד מפירי החוק ולמצות עמם את הדין במלוא החומרה”, אמר רביבו שהוסיף כי פעילות האכיפה תימשך עד לעצירה מוחלטת של עבריינות השלכת פסולת בעיר.