Site icon מקומונט לוד

פרויקט ההתחדשות העירונית הגדול בישראל בעלות כוללת של למעלה מ-4 מיליארד שקלים יוצא לדרך

שיכון ובינוי נדל”ן וחברת היזמות “א.צ.נ. צמרות גרופ” יובילו במתחם יוספטל שבעיר השכנה, רמלה, את פרויקט פינוי הבינוי הגדול בישראל, הכולל פינוי של כ 790 יח”ד קיימות, ובנייה של אלפי יח”ד חדשות

שנה וחצי בלבד לאחר אישור הועדה המקומית של עיריית רמלה, חתמו השבוע חברת שיכון ובינוי נדל”ן וחברת היזמות “א.צ.נ. צמרות גרופ” על הסכם שותפות לביצוע פרויקט התחדשות עירונית במתחם יוספטל ברמלה. הפרויקט יכלול פינוי של 790 יחידות דיור קיימות ובנייה של אלפי יחידות דיור חדשות בעלות כוללת של כ 4-5 מיליארד ש”ח. המתחם תוכנן ע”י משרד האדריכלים משה צור, ממשרדי האדריכלים המובילים בישראל.

הדמיה באדיבות: משה צור אדריכלים-בוני ערים בע”מ

הפרויקט החל ביוזמת עיריית רמלה וצפוי להפוך את השכונה הישנה למתחם אטרקטיבי ויוקרתי, לדיירי השכונה הנוכחים ולדיירים החדשים שיגיעו הכולל; טיילת ירוקה, בניינים חדשים, תשתיות, מרכזים מסחריים, בתי-קפה ומסעדות. דיירי המתחם הנוכחים צפויים לקבל דירות חדשות וגדולות, חנייה וממ”ד.

>>להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט לוד, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/PXsy2U<<

בימים אלה, מתנהלות החברות מול גופי התכנון על מנת להתאים את התכנון המקורי לשינויי התכנון שנמסרו לחברות במסגרת שינוי מדיניות ארצי, אשר הוכתב על ידי ועדות התכנון והרשויות.

נכון להיום מתחם יוספטל הנו המתחם היחיד בעיר רמלה, אשר צפוי לעמוד בדרישות החדשות של ועדות התכנון ועיריית רמלה, ולהיות אחד מהגדולים והמשמעותיים בישראל בתחום ההתחדשות העירונית.

צילום/הדמיה: משה צור אדריכלים-בוני ערים בע”מ