Site icon מקומונט לוד

פרסום ראשון: עובדת עירייה חולה בקורונה – המחלקה תשלח לבידוד

בניין עיריית לוד. צילום: אביחי טבק

ממידע ראשוני שהגיע אלינו עולה כי העובדת, שאת פרטיה האישיים ופרטים מזהים אודותיה לא ניתן לפרסם משום צנעת הפרט, משתייכת לאגף הרווחה בעיריית לוד. עובדים נוספים שעבדו לצידה נשלחו לבידוד. פעילות האגף – תמשיך כסדרה.

על אף האזהרות וההנחיות החוזרות ונשנות להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לשמור מרחק, לעטת מסיכות ולהקפיד על היגיינה וחיטוי הידיים, לפני שעה קלה נודע למקומונט לוד כי עובדת במחלקת הרווחה בעיריית לוד – נמצאה חיובית לקורונה.

בשלב זה אמנם לא ניתן לדעת בוודאות כיצד העובדת נדבקה, אף ממידע שהגיע אלינו עולה כי העובדת הינה בתפקיד שאינו מצריך פגישות פרונטליות עם תושבים ועל כן החשש כי תושבים שהגיעו לקבל שירות במחלקה נדבקו אף הם – קלוש.

יחד עם זאת, עובדים בעירייה איתם שוחחנו טוענים כי “לא משנה אם העובדת נדבקה בעבודה או בבית, מדובר פה בתמרור אזהרה בולט ומהבהב. אף אחד לא חסין וההקפדה על הוראות הבטיחות וההנחיות משרד הבריאות היא קריטית ויכולה להיות ההבדל בין עובדת חולה וכמה נוספים בבידוד – לבין התפרצות בלתי נשלטת שתשפיע על כל עבודת העירייה”

כאמור, ככל הידוע, בשלב זה אין נדבקים נוספים בקרב עובדי העירייה, אך חבריה לצוות של העובדת החולה, שבעה במספר, נשלחו לבדיקות קורונה ולבידוד וכעת הם ממתינים בביתם לתוצאות. בכל מקרה, מעדכנים בעיריית לוד כי פעילות האגף תימשך כסדרה והשרות לתושב לא ייפגע גם בימים בהם ישהו העובדים בבידוד.