Site icon מקומונט לוד

פרס חינוך מחוזי ללוד

השבוע התבשר ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, כי העיר לוד זכתה בפרס החינוך המחוזי לשנת תשע”ז, במקום הראשון מבין כל רשויות המחוז, וכי העיר תעלה לשלב הארצי, בשאיפה לזכות בפרס היוקרתי.

החינוך בראש בלוד זו לא סיסמה, ההשקעות האדירות בחינוך בלוד, מוכיחות את עצמן.  ראש העיר יאיר רביבו: “החינוך בלוד, תמיד היה ותמיד יהיה, בראש סדרי העדיפויות. אין בליבי ספק כי התשתית לחברה בריאה תלוי בראש ובראשונה בחינוך שניתן לבניה ובנותיה” אמר ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, “אני שמח לבשר כי העיר לוד זכתה בפרס החינוך המחוזי ועלתה לשלב הארצי. אנו עובדים לא בשביל לזכות בפרס, הגיע לנו פרס החינוך בזכות העבודה – וזכינו! ”

יאיר רביבו, יוסי הרוש, אהרון אטיאס ושלום עזרן, מובילים את החינוך למצוינות בלוד. צילום באדיבות דוברות עיריית לוד

את הבשורה המשמחת קיבל ראש העיר ממנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך, עמליה חיימוביץ, אשר מציינת בהודעתה כי חברי ועדת פרס החינוך המחוזי התרשמו מן העשייה הברוכה בתחום החינוך בלוד, וכי הנהלת המחוז החליטה להמליץ על העיר לוד כמועמדת לפרס חינוך ארצי. “קבלו את הערכתנו הרבה על העשייה החינוכית, יישר כח והמשך עשייה פורייה” ציינה חיימוביץ בהודעתה.

יצוין כי בראש חודש תמוז נערכה ועדת פרס החינוך המחוזי בהשתתפות מפקחי משרד החינוך. בוועדה הוצגה עבודת אגף החינוך בלוד, בחוברת ובמצגת מקצועית המציגות את העשייה החינוכית הנפלאה בעיר וכן בסרטון מדהים, המשקף את העשייה החינוכית המרהיבה בלוד, מהבוקר ועד אחר הצהריים בכל שלבי הגיל.

עם קבלת הבשורה מסר ראש העיר את תודתו  לסגנו יוסי הרוש, הממונה על החינוך, למנהל האגף שלום עזרן, למנכ”ל העירייה אהרון אטיאס, למנהלת החינוך היסודי ליתי בדש, למנהלים ומנהלות בתי הספר והגנים בלוד, ולכל צוותי החינוך בעיר שעושים מלאכה קשה ומקצועית, הראויה לשבח והוקרה.

מאגף החינוך בעירייה בראשותו של שלום עזרן, מסרו את תודתם לראש העיר “על האמון והאפשרות לפרוש כנפיים” ולסגן ראש העיר יוסי הרוש “שמצעיד את החינוך קדימה”.

תודה מיוחדת מסר ראש העיר למשרד החינוך ולמנהלת המחוז, עמליה חיימוביץ על מעורבותה לקידום החינוך בלוד, למפקחים המלווים את העיר, להורים על השותפות למען הילדים, לסטודנטים ולכל המחלקות הקשורות לאגף החינוך ועוזרים לקדמו. “פעילותם בלוד, מהווה אות ומופת בקידום החינוך בעיר. בזכות האומץ, האמון והאהבה הגדולה לילדנו, נמשיך בע”ה ונצעד יחד, יד ביד לקראת פרס החינוך הארצי !” אמר ראש העיר.

מנהלת מחוז מרכז, הגב’ עמליה חיימוביץ: “הפרס הוא ביטוי להוקרה ולהערכה על עשייתן החינוכית של הרשויות, על יכולתן להדגים עבודה ראויה לשבח, על נחישות וחדשנות, תוך העמדת אתגרים בחינוך תוך שיתוף פעולה פורה ומצמיח. אלו רשויות בהן פועמת נשמה יתרה בעשייה החינוכית, והם מהווים מודל לחיקוי עבור כל השאר.”