Site icon מקומונט לוד

פתחו ברגל ימין: ניצחון לקבוצת הבנות החדשה של הפועל לוד במשחק הבכורה

כחלק ממדיניות אגף הספורט, הוחלט לתת דגש על קידום ספורט הנשים בעיר לוד. בתחילת דצמבר אשתקד, הוקמה קבוצות כדורגל לילדות בעיר. במשחק הפתיחה שלה, זכתה הקבוצה בניצחון בתוצאה 9:7 על קבוצת הילדות של מכבי שוהם. ראשי הקבוצה קוראים לבנות נוספות להצטרף להצלחה

קבוצת הכדורגל בנות ילדות של הפועל לוד, בהדרכתו של המאמן אייל פולטינגר, יצאה לדרכה, עם ניצחון מרשים. במשחקה הראשון, גברה הקבוצה בתוצאה: 9:7, על קבוצת הילדות של מכבי שוהם השכנה.   ספורט הנשים בלוד בתנופה. על כך מעידות העובדות הבאות: העלייה החדה במספר הילדות והנערות העוסקות בספורט בעיר, קבוצת הנשים בכדורסל של לוד שעלתה בעונה שעברה לליגה הלאומית, בטניס שדה קבוצת הנשים בנסיקה וזכתה באליפות המדינה לשנת 2021, בטניס שולחן קבוצת הנשים זכתה באליפות הארץ 2022, ומובילה בעונה זו את ליגת העל בבטחה.

שחקניות הקבוצה חוגגות את הניצחון עם המאמן, אייל פולטיגר

ועתה הגיע תור הכדורגל. הבעלים של הפועל לוד, אופיר רגב, בשיתוף עם אייל פולטינגר, מנהל מחלקת הנוער, החליטו לאחרונה לאמץ את האסטרטגיה של אגף הספורט, נרתמו למשימה ומקדמים את כדורגל הנשים בלוד. רגב ופולטינגר מעודדים מההיענות הגבוהה ומהרצון של הילדות מכל רחבי העיר ומכל בתי הספר לקחת חלק פעיל בקבוצת הכדורגל, וקוראים לבנות נוספות להצטרף להצלחה. כל ילדה שחלמה אי פעם לשחק כדורגל, מוזמנת להגיע לאימון ניסיון באצטדיון העירוני, בימי שני ורביעי. לא נדרש ניסיון קודם. המתאימות תתקבלנה בברכה!

לפרטים נוספים, ניתן לפנות למאמן אייל פולטינגר, בטלפון מס’: 053-5550458.