Site icon מקומונט לוד

פתיחת קלפי טארוט – 2023

קריאת קלפי טארוט

קריאת קלפי טארוט

קלפי טארוט הם כלי פופולרי לגילוי עתידות, אך ניתן להשתמש בהם גם כדי לספק תובנה לגבי היבטים אחרים של חייך.

קלפי טארוט קיימים כבר מאות שנים, והם עדיין פופולריים היום כפי שהיו בעבר. ישנם סוגים רבים ושונים של חפיסות טארוט, ולכל אחת יש משמעויות ופרשנויות משלה.

קריאת קלפי טארוט היא סוג של ניחוש הכולל שימוש בחפיסה כדי לקבל תובנה לגבי העתיד שלך או המצב הנוכחי שלך. אתה יכול להשתמש בו כדי לעזור לך לקבל החלטות, לפתור בעיות או להבין מה קורה בחייך.

הדרך הנפוצה ביותר לקריאת קלפי טארוט היא משיכת קלף אחד באקראי מהחפיסה ופירושו על סמך המשמעות של הקלף המסוים הזה.

יש הרבה קוראי קלפי טארוט שמשתמשים בקלפים לניבוי עתידות

ניתן להשתמש בקלפי טארוט כדי לענות על שאלות על אנשים, מקומות ודברים. הקלפים משמשים גם לגילוי עתידות.

קלפי טארוט הם חפיסת קלפים המשמשת לניבוי עתידות. הקלפים מכילים תמונות סמליות המשמשות לגילוי עתידות או כדי לענות על שאלות לגבי העתיד.

קריאת קלפי טארוט היא מיומנות שנרכשת עם הזמן ובתרגול. זה לא משהו שאפשר ללמוד בן לילה, אז עדיף להתחיל עם היסודות ולהתקדם משם.

קלפי טארוט הם צורה פופולרית של ניחוש שנעשה בה שימוש במשך מאות שנים. הם משמשים כדי לחזות את העתיד או לקבל תובנה על חייו של האדם.

הדרך שבה קלפי טארוט פועלים היא על ידי מתן קריאה לקורא המבוססת על הקלפים עצמם והאינטראקציות שלהם זה עם זה. לאחר מכן הקורא מפרש את המשמעויות של שילובי הקלפים הללו כדי לספק תובנה לגבי מה שעשוי לקרות בעתיד או מה עשוי להתרחש בחייו של האדם.

המילה טארוט וטארוק גרמנית נובעים מהטארוצ’י האיטלקי, מקורו אינו ברור. מקור המילה אינו ידוע, אך נהוג לחשוב שמקורם של קלפי טארוט בצפון איטליה במאה ה-15.

האזכור המוקדם ביותר של קלפי טארוט הוא מסביבות שנת 1450 במילאנו, כאשר חוק שהוצא על ידי מועצת ונציה אסר משחקים אשר “תלויים במזל או במקרה”, כולל “טארוצ’י”. ייתכן שהמילה מגיעה גם מטארוט דה מרסיי.

קלפי טארוט הם חפיסת קלפים ששימשה במשך מאות שנים כדי לספר את העתיד

הם בדרך כלל מועברים בסדר מסוים, ולכל קלף יש משמעויות שונות.

הקלף הראשון הוא המסמן, המייצג את המבקש (אדם ששואל את השאלה). הקלף השני הוא מה שמשפיע על המצב או על מה שקורה עכשיו. הקלף השלישי מייצג איך אחרים רואים אותך ואת האישיות שלך. הקלף הרביעי מייצג את התקוות והפחדים שלך לגבי המצב הזה.

באשר לקלף החמישי, השישי, השביעי והשמיני, הם מייצגים השפעות העבר על מצב זה; השפעות נוכחות על מצב זה; השפעות עתידיות על מצב זה; ולבסוף איך אתה מרגיש לגבי הכל.