Site icon מקומונט לוד

צביעת אמבטיה – חידוש אמבטיה בקלות ובמהירות

חדר האמבטיה שלנו הוא המקום הכי מרגיע בבית, או לפחות כך צריך להיות. אנחנו חוזרים אליו מיום עמוס ישר כדי להוריד מעלינו את כל המתח וחשוב שהוא יהיה מעוצב ואסתטי ברמה המתאימה, וגם ברמה שיכולה לשמור על הבריאות שלנו. ולכן צביעת אמבטיה וחידוש חדר האמבטיה הם צעדים חיוביים ואיכותיים שמביאים לחיים טובים יותר.

קרדיט freepik.com

צביעת אמבטיה – מאיפה מתחילים?

זה לא משנה אם האמבטיה שלכם היא אקרילית, יציקה או פח. אפשר לבצע צביעת אמבטיה במגוון של סגנונות ועיצובים אך חשוב להכיר את התהליך לו כמה שלבים. מומלץ שלא לבצע זאת בעצמכם, אלא כן לשכור אנשי מקצוע שיבצעו זאת עבורכם. יש לכך סיבות רבות מעבר לנראות העבודה, אלא גם סיבות בטיחותיות גם כמובן.

התהליך מתקיים במספר שלבים שחשוב להכיר אותם:

צביעת האמבטיה היא למעשה חידוש אמבטיה נוסף. זוהי אופציה נוחה, מהירה ולא יקרה שמאפשרת לכם לשפץ את חדר האמבטיה בלי להפוך אותו לחדר שבור ומבולגן. היתרון המשמעותי בתהליך זה הוא לא רק המהירות והניקיון, אם כי גם העלות. לא צריך לשבור תכניות חיסכון, לא צריך לעקור את האמבטיה הקיימת ואפשר לשנות את מראה האמבטיה באופן טוטאלי.

אילו עוד אופציות קיימות לחידוש האמבטיה?

כאשר מדובר בחידוש האמבטיה אנחנו יודעים שאתם תמיד תרצו לבדוק עוד ועוד אפשרויות, ולא להסתפק רק באפשרות אחת וזה די ברור וטבעי.

קיימת כיום אופציה לתיקון אמבטיה עם שבר או סדק כאשר מבצע מילוי, ליטוש, שיוף ולאחר מכן שכבות חדשות רק במקום הנקודתי המצריך תיקון. בנוסף לכך, קיימת אופציה כמובן לציפוי אמבטיה שמתבצע בהתזה על כל האמבטיה ובשכבות בעיצובים שונים, ואופציה של הלבשת אמבטיה. גם כאן צבע לאמבטיה הוא אפשרי בעיצוב ובהתאמה אישית כמובן, וההלבשה מתבצעת במהירות ובקלות.

האופציה שפחות אנשים בוחרים בה היא אופציה להחלפת אמבטיה מלאה, כאשר כאן באמת עוקרים את כל האמבטיה ושוברים אותה ומחליפים באופן מלא, לאמבטיה חדשה. הסיבה שפחות אנשים בוחרים באופציה זו היא כי זהו שיפוץ מלא שלא רק יקר משמעותית, אלא גם פשוט עלול לגרום לנזקים מסביב, וחבל שיהיו נזקים כאלו. ישנם מקרים שעדיף לבחור בריענון והחידוש הקלים יותר, להם יש מגוון של יתרונות.

בוחרים במקצועיות ובאיכות חיים טובה יותר

בחירה בחברה מקצועית ובעל ניסיון, וותק וידע גם במשימות מורכבות וגם בפשוטות ביותר תביא לתוצאות איכותיות ולאיכות חיים גבוהה. כשמדובר על אמבטיות מדובר על בטיחות גבוהה, גימורים שחייבים להיות מושלמים ואסתטיקה שלא משאירה מקום לספק.

חברה מקצועית לה הניסיון, הוותק והיכולות תעניק לכם את הליווי האישי, המקצועי והטוב ביותר על מנת שתגיעו לאמבטיה החלומית לה אתם כמהים.

תותי אמבטיות היא חברה בעלת ניסיון של שנים רבות בחידוש אמבטיה מכל סוג, ציפוי אמבטיה, חידוש הכיורים, תיקון חלודה באופן נקודתי והלבשת אמבטיה חדשה על אמבטיה קיימת. תותי אמבטיות מתמחה גם בחידוש כללי של כל חדר האמבטיה ומבצעת עבודות למניעת החלקה לפי תו תקן פורמלי ומאושר. לחברה ניסיון וידע של שנים בציפויים גם במערכות מורכבות ומשתמשת בחומרי גלם מהטובים ביותר הנבחרים בקפידה.