Site icon מקומונט לוד

צביעת דירה לפסח – כל המבצעים של חברת CARE4HOME אנחנו לא רק זולים!

האביב מביא עמו את חג הפסח ואתו חשק להתחדש עם בגדים חדשים, ניחוחות חדשים ועבור אנשים רבים, זו גם הזדמנות לחדש את הבית עם צבע חדש ולוק חדש לבית ההופך את האירוח בחג לנעים במיוחד. בדיוק לשם כך, יצאו המקצוענים של חברת CARE4HOME במבצע מיוחד לצביעת דירה לפסח במחיר חסר תקדים הכולל צבע, תיקונים, ניקיון וריסוס. זה הזמן לשריין תאריך מראש לקראת פסח וזאת על מנת שנוכל לעמוד בזמנים הכי נוחים עבורכם.

CARE4HOME סטנדרטים גבוהים לתוצאות מושלמות

אז החלטתם לצבוע את הדירה ולחדש אותה לכבוד הפסח. עם ההחלטה עולות שאלות וביניהן: באילו גוונים לבחור? איך מתקנים את כל החורים שנוצרו בקירות בגלל מסמרים וברגים? איזו איכות עבודה תקבלו ? מהו משך הזמן הדרוש לצורך צביעת הדירה שלכם? מהו המחיר של צביעת דירה כמו שלכם? למומחים של חברת CARE4HOME ניסיון רב שנים בצביעת דירות בכל גודל. כל פרויקט של החברה נעשה על ידי צוותים מיומנים ובעלי ניסיון רב, בסטנדרטים הגבוהים ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואיכותי במחיר נוח ובשקיפות מלאה ללא הפתעות. מבצע צביעת דירה לפסח, מאפשר לכם ליהנות מחבילת “הכל כלול ” המבטיחה לכם צביעת דירה הכוללת איכות, שירות ומחיר חסר תקדים בחבילה אחת עם רמת גימור ללא פשרות ועבודה מקצועית ואיכותית המשדרגת לכם את הבית בכמה רמות.

CARE4HOMEעושים לכם יופי של דירה לפסח

חג הפסח קרב ובא ולכבודו, מציעה לכם חברת CARE4HOME את החבילה הכי שווה ומשתלמת עם צביעת דירה הכוללת צבע, ניקיון, תיקונים וריסוס בלי תוספות ובלי הפתעות. רק עם חברת CARE4HOME תיהנו מהמחיר האטרקטיבי ביותר (לדוגמא: צביעת דירת 2 חדרים קומפלט כולל תיקונים וצבע רק ב-999 ₪ בלבד, צביעת דירת 5 חדרים קומפלט כולל תיקונים, צבע ניקוי וריסוס רק ב-1,699 ₪ בלבד ) וזאת תוך התאמת זמן העבודה שלנו ללוחות הזמנים שלכם.

בנוסף, בחברת CARE4HOME לא מתפשרים ועושים שימוש רק בצבע אקרילי של חברת “טמבור” הנחשב לצבע הקירות היקר והטוב ביותר לדירות הבית המתאים למזג האוויר בארץ. לצוותים המקצועיים והמיומנים של חברת CARE4HOME ניסיון של יותר מ-20 שנה בצביעת דירות, בתי עסק ומשרדים ולה אלפי לקוחות מרוצים מכל רחבי הארץ וזו הסיבה לכך שבחברת CARE4HOME התשלום מתבצע בתום העבודה ורק לאחר שהבעתם שביעות רצון מלאה מאיכות העבודה.

צביעת דירה לפסח מה כלול במבצע?

חברת CARE4HOME מציעה סטנדרטים חדשים בכל הקשור לצביעת דירה. מה מקבלים כאשר מזמינים צביעת דירה עם הצוותים המקצועיים של חברת CARE4HOME:

צבע מקצועי ואיכותי- בחברת CARE4HOME לא מתפשרים על איכות חומרים ועובדים רק עם צבע סופרקריל מט פלוס של חברת “טמבור”. צבע אקרילי מקצועי בגימור מט בעל עמידות וכושר כיסוי גבוהים ביותר, מאושר תו תקן ישראלי ואיכות הסביבה ללא עופרת וכרומטים .הצבע אינו דוהה או מתקלף וקל מאוד לניקוי.

תיקונים לפני תחילת עבודת הצביעה– לפני תחילת כל עבודה של צביעת דירה, מבצעים הצוותים המקצועיים של חברת CARE4HOME תיקונים הכוללים: הוצאת מסמרים, דיבלים, ברגים ותיקון סדקים. הצוותים משייפים ומחליקים את האזור הדורש תיקון ומכינים אותו לצביעה.

צוות מקצועי העומד בלוחות הזמנים שלכם- חברת CARE4HOME תתאים עבורכם את אחד מהצוותים המיומנים שלה, וזאת על מנת לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר תוך כדי עמידה מלאה בלוחות הזמנים שלכם. (במידה ויש צורך בצביעת הדירה מהיום למחר, מוסיפה החברה אנשי מקצוע נוספים על מנת לעמוד בלוח הזמנים המבוקש).

ניקיון הדירה בסיום הצביעה- הצוותים של CARE4HOME מעניקים לכם דירה שכיף להיכנס אליה בתום העבודה. לשם כך, מבצעים הצוותים ניקיון יסודי של כל שאריות הצבע מהחלונות, הפאנלים, הדלתות, המשקופים, המפסקים, המתגים והרצפה.

ריסוס מקצועי נגד נמלים וג’וקים במתנה – בחברת CARE4HOME מנצלים את זמן צביעת הדירה האידיאלי גם לריסוס מקצועי ובטוח כנגד נמלים וג’וקים וזאת על מנת שתיכנסו לא רק לבית עם לוק חדש אלא גם נקי ממזיקים.

בדיקת שביעות רצון עם סיום צביעת הדירה – לחברת CARE4HOME חשובה שביעות רצונם של כל אחד ואחד מלקוחותיה ולכן, בתום צביעת הדירה, בודקים כי העבודה שבוצעה היא 100% לשביעות רצונם של הלקוחות ובמידה ונדרש תיקון הוא מתבצע במקום. והתשלום? הוא מבוצע רק לאחר הבעת שביעות רצון מלאה של הלקוחות.

רוצים להתחדש עם צביעת דירה לפסח? זה הזמן ליצור קשר עם חברת CARE4HOME וליהנות ממחירים חסרי תקדים בחבילת צביעת דירה לפסח הכל כלול!