Site icon מקומונט לוד

צימר לעומת מלון בוטיק – מה עדיף?

לכאורה נופש בצימר ובמלון בוטיק פנים שניהם לקהל יעד של זוגות המחפשים שקט ואינטימיות ללילה אחד או שניים. אך המציאות מלמדת שלא כך הם פני הדברים בשטח – ויש כמה וכמה הבדלים חשובים שכדאי מאוד לדעת ולהכיר, על מנת להזמין את הנופש שבאמת יתאים לכם. לפניכם ריכוז של מידע חשוב, וכמה טיפים שיסייעו לכם לתכנן חופשה רומנטית מוצלחת. 

שירות לעומת פרטיות

אומנם גם מלון בוטיק וגם צימר פונים לקהל אשר מחפשת פרטיות ופינה שקטה. חשוב לשים לב שצימר מציע חוויה פרטית בכל המובנים – מה שאומר שאין קבלה או צוות שניתן לפנות אליו בעת הצורך. מלון בוטיק לעומת זאת מעמיד לרשות האורחים צוות מיומן שזמין בכל שעות היממה לכל בעיה שהיא. לרוב בצימר בעל המקום ישאיר לכם מפתח וטלפון שלו וכמה הוראות כלליות. ולכן חשוב לקחת את האלמנט הזה בחשבון לפני שמחליטים על צימר או אירוח במלון בוטיק. מלונות בצפון הארץ למשל מציעים חווית אירוח במגוון של צימרים לצד  כמה וכמה מלונות בוטיק נהדרים ותוכלו לבחור את חבילת הנופש שמתאימה לכם.

כמה פרטיות יש?

חשוב גם לקחת בחשבון את הדבר הבא: אומנם ‘צימר’ הפך למילת קוד עבור זוגות המבקשים לבלות לילה אחד או שניים בפינה שקטנה ומרוחקת, אבל לא מעט צימרים מארחים במתחם שלהם גם משפחות. ולכן אל תתפלאו אם תשמעו לפתע בכי של תינוק או משפחה שהחליטה בחצר של הצימר שלה לעשות על האש.

תמונה: shutterstock

צימר לעומת מלון בוטיק באזור ירושלים

נקודה חשובה נוספת היא לגבי המיקום. בירושלים עצמה בתוך העיר יש מלונות מסוגים שונים. מלונות בירושלים פונים לכמה סוגים של קהלים – למשפחות, לקבוצות תיירים מאורגנות, לזוגות ועוד. ולכן עיקר המלונות שבתוך העיר הם אינם צימרים. מלון בוטיק ירושלים בעיר העתיקה למשל יציע לכם חווית אירוח מאוד מאוד קדושה ומיוחדת. אם בכל זאת החלטתם לנפוש בצימר תוכלו למצוא צימרים שונים בישובים מסביב לירושלים – מה שנקרא ‘ירושלים רבתי’. מסביב לירושלים עצמה יש מלונות וגם צימרים במגוון מחירים.