Site icon מקומונט לוד

צ’ק ליסט רילוקיישן למדינה אחרת

עוזבים את הארץ? מאריזת תכולת הבית ומציאת מקום מגורים בחו”ל, ועד לבחינת אפשרויות רילוקיישן והתמקמות במקום המגורים החדש בחו”ל, התהליך לוקח זמן ודורש סבלנות ותכנון.

אם אינכם בטוחים איך לעבור מישראל לחו”ל, חברת לוגיסטיקה ורילוקיישן זמינה לסייע לכם. רשימת צ’ק ליסט רילוקיישן ליציאה מהארץ הופכת את המעבר לחו”ל לקל ויעיל.

ביקור במדינה ובעיר החדשה

לפני המעבר למדינה אחרת, מומלץ בחום לבקר לפחות פעם אחת במדינה ובעיר החדשה. כך ניתן לקבל תחושה טובה של המיקום והשכונות השונות. מומלץ לקחת ספר הדרכה או לפנות לשירותי חברת לוגיסטיקה לקבלת מידע והמלצות.

צילום: pexels

אם מתוכננת שהות במלון, מומלץ לבקש מצוות המלון הצעות להכוונה בעיר. בנוסף לאטרקציות התיירותיות של העיר, מומלץ לחפש מקומות מרכזיים ומקומות בילוי שאינם מוכרים לתיירים.

בדיקת בתי ספר

יש לכם ילדים בגילאי בית ספר? חשוב לבדוק את בתי הספר בעיר החדשה בעדיפות גבוהה ברשימת צ’ק ליסט רילוקיישן ליציאה מישראל. אם אתם מתכננים לשלוח את ילדכם לבית ספר ציבורי, כדאי שתבינו אילו שכונות קשורות לבתי הספר שבהם אתם מתעניינים.

התאמת התקציב

מעבר מישראל לחו”ל אינו תהליך זול. העלות הממוצעת של שכירת שירותי חברת לוגיסטיקה ורילוקיישן למעבר לחו”ל עשויה להיות גבוהה, וחשוב לזכור שגם אם אתם מתכננים לבצע את התהליך בעצמכם עם צ’ק ליסט רילוקיישן מקיף שהכנתם, תצטרכו לשלם עבור השכרת מכולות לשילוח בינלאומי, ולשלם על שירות השילוח.

לאחר מכן יש לפרטי את כל הוצאות המעבר הדרושות, ולזכור לשמור מעט כסף נוסף בצד להוצאות בלתי צפויות. חוץ מזה, אם הרילוקיישן הוא למטרות עבודה, יש להקפיד לבדוק אם המעסיק שלכם מתכנן לכסות חלק מהוצאות המעבר או לא.

צילום: pexels
איתור מקום מגורים

באופן אידיאלי, מומלץ למצוא מקום מגורים חדש לפני הרילוקיישן. אלא אם כן האזור מוכר היטב, מומלץ לשכור דירה לחצי השנה הראשונה כדי להכיר את העיר. על מנת למצוא מקום מגורים בטוח וידידותי לתקציב, מומלץ לשכור שירותי חברת רילוקיישן ולוגיסטיקה שתציע לכם אפשרויות מגורים באזורים שבחרתם.

העסקת שירותי החברה הנכונה היא חשובה ביותר במהלך רילוקיישן לחו”ל, כי לנציגי החברה יש ידע מקיף שידריך אתכם בתהליך מציאת הבית החדש המתאים לצרכים שלכם. צוות החברה מכיר גם את שוק הנדל”ן באזור אליו אתם עוברים והם יסייעו לכם בכל ההתנהלות החוקית ומילוי הניירת.

מציאת חברת לוגיסטיקה ורילוקיישן שיש לה מוניטין מצוין בתחום

רילוקיישן לחו”ל עשוי להיות תהליך מורכב ללא שירות מקצועי של חברת לוגיסטיקה ורילוקיישן. אם אתם מחליטים לשכור שירותי חברה שתסייע לכם במעבר, ודאו שזו חברה אמינה שיש לה מוניטין מצוין בתחום.

כדי למצוא את החברה המתאימה, בדקו את הביקורות שמתפרסמות על החברה, וחוות הדעת של לקוחות קודמים. חשוב להבין אם לחברת הלוגיסטיקה יש קשרים עסקיים עם חברות אחסון בחו”ל, ומומלץ לבצע בדיקה אישית של שירותי החברה לפני קבלת הצעת מחיר.