לוד עולה לרשת. ראש העיר יאיר רביבו מנצל את הטכנולוגיה לקידום השירות לאזרח.רביבו הקים עשרות קבוצות וואטסאפ ובהם חברים תושבי העיר ונציגי העירייה על מנת לטפל בפניות תושבים מלוד.
ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו, הפך את הווטסאפ לכלי עבודה יעיל וזמין, המקצר תהליכים ביורוקרטיים באמצעות השימוש באפליקציה המאפשרת במהירות וביתר קלות לקדם פתרונות.
ראש העיר, הקים מספר קבוצות ווטסאפ בהן חברים מאות תושבים, מכל השכונות השונות ברחבי העיר. לקבוצות השונות צירף ראש העיר את כל המנהלים והצוות הבכיר ואת כל גורמי המקצוע בעירייה, כך שכל בעיה שעולה במלל או בתמונות, זוכה לטיפול ישיר ומידי. “כל פנייה זורמת במהירות וביעילות, מבלי לבזבז זמן מיותר, כולם מעודכנים בבת-אחת ובמינימום מאמץ במהות הפניייה, וכך גם בטיפול בה”, מבהיר ראש העיר.
בקבוצות השונות “גני יער פניות תושבים”, קבוצות שכונת רמת אלישיב”, “פניות תושבים צמודי קרקע”, “פניות תושבים מגני אביב”, “תלונות תושבים-חינוך”, “פניות תושבים נווה נוף”, “פניות תושבים לראש העיר”, וכן קבוצות בנושאים שונים: “פורום תרבות עירוני”, “ספורט”, “מועצת העיר” ועוד ועוד….
ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו: “אנו עושים הכל כדי לשפר את השירות לתושבים, להקל עליהם ולהפוך את הקשר פשוט, נוח, קל ויעיל, במטרה לאפשר לתושבים לקבל שירות מכל מקום ובכל זמן, ושמחים להיעזר לצורך כך בכל האמצעים שהטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת”.