Site icon מקומונט לוד

קונצרט סוף שנה מרהיב של בית ספר למוסיקה בלוד

קונצרט סיום השנה של בית הספר למצטיינים ולמחוננים במוסיקה, שנערך בהיכל התרבות העירוני – היה הצליל שחתם שנת לימודים ענפה ביצירות פרי עמלם של התלמידים, בביצועים מושלמים ומרהיבים שמילאו את הלב בגאווה. ההיכל היה מלא וגדוש בהורים, בני משפחה, חברים ובקהל נפעם שלא הפסיק למחוא כפיים בהתלהבות ונהנה משעה של נגינה איכותית, מרנינה, מקצועית ומרגשת.

כמו אמן וותיק. מטלון מנצח על התזמורת. צילום: דוברות לוד

הסוד? כישרונות אותם מטפחים, מנהל בית הספר המאסטרו מני מטלון וסגניתו מירי ויגדורברט וכן כל הצוות הנפלא בתמיכת אגודת שוחרי מוסיקה ואומנות בלוד והיו״ר צור שפיר – כולם יחדיו, תוצאה של התמדה והשקעה.

התזמורות – הצעירה, הסימפונית והייצוגית, ביצעו שלל יצירות בסגנונות שונים מתקופות שונות באופן מקצועי, ליוו סולנים בני גילם והפגינו לאורך כל הערב את כישרונם ויכולותיהם בכלי נגינה שונים ומגוונים.

טקס פרידה מרגש מ-20 בוגרים ובוגרות כיתה יב. צילום: דוברות לוד

בערב, נערך טקס פרידה מרגש מ-20 בוגרות ובוגרי כיתה י״ב וכן מאורנה חריטן – המפקחת המחוזית על המוזיקה שפורשת לגמלאות בתום 35 שנות עבודה בהן 20 שנה ב”שירות” לוד. “נאומה הסוחף, היה הרגע המכונן לדעת שפעלנו נכון, השקענו רבות במפעל שמביא את לוד לפסגת המוסיקה בישראל”, אמר ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו שכיבד בנוכחותו את האירוע. “זוהי תוצאה של השקעה, מקצוענות, מיומנות ושאיפה לפסגה. תענוג לשבת בקונצרט הסיום של בית הספר שצליליו נשמעים בהנאה כה רבה. עיריית לוד תמשיך להשקיע בצוות, בתלמידים ובכל הנדרש בכדי להמשיך ולטפס במעלות ההצטיינות בתחום המוסיקה בלוד, כי זה העוגן התרבותי של לוד ואת המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק”.