Site icon מקומונט לוד

קורס אינדיזיין

מתלבטים מה ללכת ללמוד? אתם לא לבד… יש לא מעט אנשים בשלבים שונים בחיים שלהם שמתלבטים מה הכי נכון בשבילם, מה יהיה עבורם הכי מעניין וכמובן, מה יכניס להם מספיק כסף. אז כמובן שיש לא מעט תחומים שעונים לכל הקריטריונים הללו אך יש אחד שעונה יותר מכולם והוא תחום העיצוב הגרפי.

עיצוב גרפי הוא עולם ומלואו, עולם שלם של דימויים וצבעים, עולם של גוונים וצורות שאמורים לגרום להשפעה כלשהיא בדרכים שונות. אחד מהקורסים הנלמדים בעיצוב גרפי הוא קורס אינדיזיין, קורס שבדרך כלל נלמד יחד עם אילוסטרייטור שהיא תוכנת העיצוב הווקטורית וכמובן, פוטושופ שזו תוכנת עיבוד התמונות המתקדמת ביותר בעולם.

מה זה אינדיזיין?

אם אתם מתעניינים לגבי קורס אינדיזיין סביר להניח שאתם יודעים מהי התוכנה ובכל זאת. אינדיזיין היא תוכנת עימוד, תוכנת הוצאה לאור שולחנית שמאפשרת להפיק ממנה קבצי PDF. אין הוצאת ספרים שלא עושה בה שימוש ואין מערכת עיתונים שלא צריכה מישהו שמכיר את התוכנה על בוריה ויודע לעבוד איתה. אם תעשו קורס אינדיזיין תוכלו כמובן להציע את שירותיכם במקומות הללו כמו גם במקומות עבודה אחרים ותוכלו להשפיע על איך שטקסטים ייראו. אינדיזיין היא תוכנה עם המון כלים והיא שונה במראה שלה ובסט הכלים שלה מפוטושופ ואילוסטרייטור שדי דומות האחת לשנייה.

PIxabay

להיות מעצבים גרפיים

אינדיזיין היא אם כן תוכנה שעומדת בפני עצמה אך יש לה אחיות שהינן פוטושופ ואילוסטרייטור. אם אתם רוצים ללמוד קורס אינדיזיין אך רוצים לקחת את כל העניין עוד צעד אחד קדימה, אתם יכולים ללמוד גם את התוכנות הללו ולהפוך למעצבים גרפיים מן המניין. כן, עיצוב גרפי כולל לימוד של כמה תוכנות רלוונטיות, וכשיודעים אותן ומכינים באמצעותן אלמנטים עיצוביים שונים יש תוצאה בהתאם. אם אתם חושבים על קורס אינדיזיין, אולי כדאי באמת שתשקלו כבר לעשות את כל החבילה. זה מקצוע מדהים שיש בו אין סוף עבודה, מקצוע שיוכל לפרנס אתכם מצוין ויוכל לתת לכם תמורה כמו שבאמת מגיעה לכם.

איך בוחרים מכללה?

אם אתם רוצים לעשות קורס אינדיזיין לבד מאו לשלב את התוכנה עם תוכנות גרפיות נוספות, אתם צריכים לבחור את המכללה הנכונה. יש כמה פרמטרים שאתם צריכים לקחת בחשבון. ראשית, כדאי שזו תהיה מכללה ותיקה שיש לצוות שבה כבר את הניסיון הדרוש. שנית, כדאי שהמורים יהיו כאלו שהגיעו מהשטח, מורים שעבדו בעיצוב גרפי ומכירים את התוכנות מכל הכיוונים. שלישית, חשוב שאלו יהיו מורים עם סבלנות שיוכלו להתמודד עם כל תלמיד, כזה שקולט מהר וכזה שפחות וכמובן, כדאי מאוד שיהיו לכם המלצות על מורים כאלו, בין אם אתם עושים קורס אינדיזיין בלבד ובין אם אתם לומדים עיצוב גרפי על כל התוכנות שלו.