Site icon מקומונט לוד

קורס סטיילינג – למה משתלם ללמוד תחום זה?

מי שעוקב אחרי עולם האופנה יודע בוודאי את החשיבות והמשמעות של עולם הסטיילינג. אנחנו יכולים לראות את זה בכל תוכנית טלוויזיה, בכל אירוע, בכל תצוגת אופנה, למעשה בעבודה עם כל מפורסם או מפורסמת, אך לא רק איתם, אלא גם אנשים בעלי מעמד וחשיבות, אשר אינם בהכרח נחשפים לתקשורת לעיתים תכופות או אינם נחשבים לסלבריטאים וכן במקרים רבים, אפילו עם אנשים מהשורה, אנשים אנונימיים לגמרי.

המשמעות של סטיילינג הוא הרבה מעבר לעיצוב אופנה רגיל. הרעיון הוא לעצב את האופן בו הלקוח או הלקוחה נראים. למשל, אם מגיע אלינו לקוח שרגיל ללבוש ג’ינסים ורגיל ללבוש חולצות טריקו וכעת הוא מקבל תפקיד מסוים שמחייב אותו להתלבש אחרת, או הוא רוצה לשנות את המלתחה שלו בשביל להיראות אדם יותר רציני, מלתחה שתתאים יותר לגילו ולמעמדו, אנחנו צריכים לדעת איך לעשות את זה.

קורס סטיילינג מספק לנו את הכלים הנדרשים בשביל לעבוד עם לקוחות מסוגים שונים, בין אם מדובר בגברים או נשים, בין אם מדובר באנשים מפורסמים או לא, ובין אם מדובר באנשים שעוסקים בתחומים שונים בחיים. לא משנה מי מגיע אלינו, בעזרת הידע שאנחנו נרכוש בקורס זה, נוכל לספק להם את כל מה שהם צריכים בשביל לקבל מראה חדש ושונה.

מה מתאים לכל אחד. צילום: Pixabay

במסגרת קורס סטיילינג אנחנו נלמד, שהמראה איננו מתייחס רק ללבוש, הוא לא מתייחס רק למלתחה של הלקוח, אלא כל פרט ופרט שקשור לאופן בו הוא נראה, ומעבר לכך. זה נכון לגבי בגדים, נעליים, תכשיטים, עיצוב שיער, איפור, ואפילו לאופן בו הוא עומד, הולך, יושב, האופן בו מציג את עצמו בקרב אנשים ועוד.

מדוע משתלם להירשם לקורס זה?

לפני שנסביר את היתרונות של קורס זה, צריך לומר אמירה כללית. בכל תחום מקצועי, בוודאי בתחום כמו סטיילינג, יש משמעות ללימודים בתחום ולתעודה שמקבלים בסופם. אנחנו יכולים להצליח גם בלי זה, אך סביר להניח שאם אנחנו נרצה לייצר לעצמנו שם טוב ולצבור קהל לקוחות, אנחנו נהיה חייבים ללמוד במקום מקצועי ורציני, ובסופו של דבר להציג את עצמו בעזרת אותה הכשרה שקיבלנו ואותה תעודה שאנחנו מחזיקים ביד.

אך מעבר לכך יש את היתרונות הייחודים של קורס זה. במסגרת הלימודים, אנחנו נקבל את כל המידע שאנחנו צריכים על סטיילינג, על ההבדלים בין עבודה עם גברים לנשים, על ההבדלים בעבודה עם תקציב נמוכים וגבוהים, כיצד עובדים עם לקוחות שאינם מסוגלים להשתנות או מתקשים בכך.

כמו כן, במסגרת הלימודים אנחנו נבצע פרויקטים שונים, עבודות שיקנו לנו את הידע והניסיון, בשביל לצאת לעולם האמיתי ולעסוק בתחום מול קהלי יעד שונים. צריך לזכור, שאנחנו נקבל הדרכה והכשרה ממרצים עם ניסיון מעשי רחב, שיבטאו אותו בשיעורים ובעבודה איתנו.