Site icon מקומונט לוד

קטלוג פרקט קוויק סטפ

קרדיט - Canva

בחירה של קורות פרקט להתקנה בבית היא בחירה מאתגרת ולא פשוטה. צריך לבחור האם יהיה מדובר בפרקט עץ, פולימרי או למינציה, צריך לבחור את הדגם, את הצבע והגוון וכמובן לבחור את הסוג הספציפי. מומלץ מאד לבחון לעומק את קטלוג פרקט קוויק סטפ כדי להתוודע לסוג זה של פרקט, ליתרונות שלו ולסיבות אשר בגינן הוא נחשב לפופולרי ואהוד במיוחד בישראל. אם ממילא בוחנים לעומק את סוגי הפרקט הנפוצים בישראל כדאי להכיר לעומק גם את הסוג הזה ואת העמידות הגבוהה והסטנדרטים שהוא מיוצר לפיהם. מדובר בפרקט מבוקש וכזה שיכול להתאים לכל חדר ולכל חלל.

איך קטלוג פרקט קוויק סטפ יעזור בבחירה הנכונה?

מי שקיבל את ההחלטה שהוא רוצה להתקין רצפת פרקט באחד החדרים בבית שלו ירצה לדעת כמה שיותר על מנת שהבחירה שלו תהיה הכי נכונה ומתאימה לנסיבות. כמו בכל תחום אחר שניגשים אליו לראשונה – גם בנושא הפרקטים קטלוג פרקט קוויק סטפ יכול להוות מקור מצוין למידע לא רק בתמונות של האפשרויות השונות אלא גם במידע והסברים אודות הסוגים השונים, ההבדלים ביניהם וההתאמה שלהם לכל צורך או ייעוד ספציפי. אט אט פוסלים את האפשרויות שתהיינה פחות רלוונטיות או מתאימות ומצמצמים את הרשימה של הסוגים או הדגמים שיכולים להיות מתאימים לחדר או החלל שאותו מעצבים.

התרומה של פרקט לעיצוב החדר

מי שבוחר מתוך קטלוג פרקט קוויק סטפ עושה זאת כי הוא יודע לזהות איכות גבוהה משולבת עם יופי ועיצוב בבחירה אישית. בזכות המגוון רחב של דגמים, צבעים ודגמים אפשר לוודא התאמה מלאה ומושלמת לכל ייעוד של חדר או חלל והמראה הכולל יהיה לא פחות ממושלם ונעים לעין. כיום ידוע שצריך לקחת בחשבון את הרצפה כאשר מתכננים את העיצוב של החדר, המשרד או המרפאה ולכן רצפת פרקט שנבחרה בקפידה יכולה לעשות את ההבדל.

חברת צמרת מרכז הפרקטים שטיחי צמרת בע”מ היא חברה מובילה המייבאת ומשווקת פרקטים, שטיחים, טפטים ועוד. מוזמנים לבקר באולם התצוגה ברחוב החרושת 23 רעננה בו תוכלו לקבל ייעוץ לגבי הפרקט המתאים ביותר עבורכם או כל מוצר אחר. ניתן גם ליצור קשר דרך האתר או  בטלפון 09-7445611