Site icon מקומונט לוד

קידום ממומן בגוגל: זה הזמן לעשות את זה נכון!

אם הגעתם לפה אנחנו מאמינים שיצא לכם לשמוע לא פעם אחת על ביטוי הקסם שנקרא קידום ממומן בגוגל, למעשה הוא יכול להיות קסום מאוד אם עושים אותו בצורה נכונה.

יחד עם זאת, לפני שאנחנו מדברים על קסמים ושאר ירקות בואו נבין מה הוא קידום ממומן, למי הוא מתאים ואיך עושים אותו בצורה נכונה.

נעים להכיר: קידום ממומן בגוגל

 

בואו נעזוב את עניין הקסמים רגע, קידום ממומן בגוגל הם למעשה המודעות המופיעות בחיפושים הראשונים מעל התוצאות האורגניות או לחלופין מתחתן.

בעלי עסקים רבים משתמשים בקידום ממומן בגוגל לשם קידום העסק שלהם דרך מילות מפתח רלוונטיות.

לצורך העניין אתם בעלים של חברה או מוצר מסוים, אתם לקראת השקה של מוצר חדש ומעוניינים בחשיפה – תוכלו להופיע ראשונים בנישה שלכם בצורה מהירה ומבוקרת מבלי לחכות את החודשים של הקידום האורגני.

משלמים על הקלקה, לא על חשיפה

 

שמו הלועזי של קידום ממומן בגוגל הוא PPC – Pay Per Click. למעשה אתם משלמים אך ורק על לקוחות פוטנציאליים אשר הקליקו על המודעה שלכם ונכנסו לאתר שלכם. מה שאומר שלא תשלמו על אף אחת מהפעמים שהאתר שלכם יופיע לאנשים אלא על כמות הפעמים שאנשים הקליקו בפועל.

יחד עם זאת, מדובר במלאכת מחשבת של ממש

 

עד עכשיו זה היה נשמע ממש כמו שאמרנו בתחילת המאמר, כמו קסם. אך זה רחוק ממש מלהיות קסם אם עושים את זה בצורה נכונה.

העובדה שאתם משלמים כשלעצמה לא מספיקה לגוגל, המטרה של גוגל להישאר רלוונטי ולתת את התוצאות הטובות ביותר ללקוחות שלו ולכן המטרה שלכם היא להראות לגוגל למה כדאי לו למקם אתכם במיקומים הגבוהים ביותר בממומן.

למעשה, מדובר במלאכת מחשבת של ממש – קיימים עשרות מילות מפתח שונות בהן אתם יכולים לפרסם, כל קליק יעלה לנו מחיר שונה לגמרי ולעיתים מדובר בהבדלים של כמה עשרות שקלים לקליק.

תמונה: canva

לא מבזבזים כסף, עושים את זה נכון

 

אדם שעושה את זה לבדו מסתכן בכך שיבזבז את כספו לשווא, בדיוק לשם כך תצטרכו בעלי מקצוע שיעזרו לכם לעשות את זה בצורה נכונה ומבוקרת.

בעל המקצוע יבצע עבורכם סקר מילות מפתח מקיף וישקיע את הכסף שלכם בצורה הטובה ביותר, כמו כן ינהל את הפרויקט בצורה דינאמית כך שאם משהו לא עובד הוא ישנה אותו בזמן אמת על מנת לחסוך לכם כסף ולתרום להצלחת הקמפיין.

דוחו”ת מסודרים ומבט לעתיד

 

כל קמפיין ממומן נותן לנו את האפשרות ליהנות מדוחות מסודרים ומפורטים אודות הקמפיין שלנו, כמה כסף הושקע, מה היו אחוזי ההמרה ועוד.

כל אלו עוזרים לנו לתכנן בצורה טובה יותר את הקמפיינים הבאים שלנו וגם עוזרים לנו לטפל בקמפיין שלנו תוך כדי תנועה. כך שהלקוח יודע בדיוק לאן הכסף שלו הלך ואיש המקצוע יודע איך לנתב את הכסף בצורה טובה יותר.

SeoLinks: מתמחים בקידום ממומן בגוגל

קידום ממומן הוא עבודה של בעלי מקצוע, אנחנו מציעים לכם לקחת צעד אחד אחורה ולתת לאנשי המקצוע שלנו לנהל עבורכם את הפרויקט בצורה הטובה ביותר.