אחת הפלטפורמות החזקות ביותר כיום הרלוונטית לצורך פרסום היא פייסבוק. מדובר על רשת חברתית שניתן למצוא בה יותר ממיליארד גולשים מרחבי העולם כולו. בשל העובדה שמדובר על רשת חברתית חזקה מאוד שניתן למצוא בה לא מעט מצרכני הרשת, לא מעט עסקים מוצאים לנכון לנצל את הבמה המדוברת ולקדם את העסק שלהם באינטרנט. יחד עם זאת, לא מעט עסקים לא באמת יודעים כיצד לנצל את הרשת החברתית המדוברת לצורך שיווק ופרסום נכונים ועל כן, אם אתם מעוניינים לפרסם את העסק שלכם בפייסבוק באמצעות קידום ממומן בפייסבוק, כדאי מאוד שתיתנו למומחים לעשות זאת עבורכם.
מה צריך לדעת על פרסום בפייסבוק?
שיווק בפייסבוק יכול לכאורה להתנהל באופן עצמאי. פייסבוק מציע לכל עסק את האפשרות לפתוח דף עסקי בפייסבוק, להעלות תוכן, לצבור לייקים בדף ועוד. אולם, לא מעט בעלי עסק שאינם יודעים כיצד לנצל את הפייסבוק, לא באמת יצליחו להגיע לקהל היעד שלהם באמצעות הפייסבוק ולממש את מטרות הפרסום. לכן,, חשוב מאוד שלא לבצע פרסום בפייסבוק באופן עצמאי, אלא לבחור באנשי מקצוע שמכירים היטב את הרשת החברתית המדוברת, על כל אופציות הפרסום שהיא מציעה בה. חשוב לדעת שלא פעם פרסום עצמאי איננו מניב תוצאות בשל טעויות שונות שהמפרסמים מבצעים כגון: בחירת צורת ייצוג לא נכונה, קישור מהאתר לדף הפייסבוק, אי זמינות של בעל העסק לענות בדף העסקי לפניות של הגולשים, חוסר הנעה לפעולה בפוסטים שיווקיים, ריבוי דפים עסקים, חוסר עקביות בניהול של דף הפייסבוק שלכם, דף פייסבוק שאין לו אתר, ניהול משברים בצורה לא נכונה בדף הפייסבוק ועוד. בכדי להימנע מטעויות כיצד לבחור בחברה המומחית בפרסום בפייסבוק.
קידום ממומן בפייסבוק – איך עושים?
קידום ממומן בפייסבוק מאפשר לכל עסק לדייק בפלח השוק שהוא מכוון אליו. ניתן לבצע קידום ממומן בפייסבוק בהתאם לפילוח ממוקד של גיל, סטטוס, מיקום גיאוגרפי, מין, היסטוריית רכישות באינטרנט, תחומי עניין ועוד. כמו כן, ניתן לקבל אומדן מדויק של כמות החשיפות שיהיו לפרסום בפרק זמן מסוים ולבחור האם לשלם בהתאם להקלקות, חשיפות ועוד.
פרסום ממומן בפייסבוק יכול להתבצע באמצעות כלים שונים כגון:
Boost Post – כלי שבאמצעותו ניתן להגדיל את תפוצת הפוסט בתשלום
Ads Manager – כלי מנהל המודעות של פייסבוק אשר באמצעותו יוצרים מודעות פרסום באינסטגרם, בפייסבוק על ידי מגוון סוגי קמפיינים שונים, כאשר כל קמפיין רלוונטי למטרה אחרת כגון: הקלקות, המרות, הגדלת מעורבות ועוד
Custom Audiences – כלי אשר מאפשר העלאת רשימת לקוחות עם פרטי הקשר שלהם וכן יצירת מודעות המכוונת ללקוחות הללו באופן ישיר
Retargeting – כלי אפקטיסי המאפשר פנייה מחודשת לכל גולש שביקר באתר ולא ביצע רכישה על מנת להציע לו הטבה משתלמת ומותאמת אישית עבורו.
בוטים – מדובר על צ\’אט בוט בעל תוכנת בינה מלאכותית שהמטרה שלה היא לגבות או להחליף שירות לקוחות אנושי. הבוט מעניק מענה ראשוני ללקוח שמתעניין בעסק.
חשוב מאוד לזכור שפרסום ממומן בפייסבוק חייב להתבצע בצורה הטובה ביותר ועל ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום וזאת בכדי שהוא יממש את המטרות שלו באופן האידאלי ועל כן, חשוב לברר היטב מיהם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום קידום ממומן בפייסבוק וקידום בפייסבוק בכלל, טרם בוחרים בהם.