Site icon מקומונט לוד

קילל את ראש העיר, התנצל וזכה למחילה

תושב עיריית לוד, זוהר מנשרוב תקף את ראש העיר, יאיר רביבו בקללות חריפות בעקבות מירוץ לוד שהוביל לחסימת כמה כבישים.רביבו פנה למפקד משטרת לוד ומנשרוב מיהר להתנצל:”איני עבריין מקלדת”.רביבו מצידו סלח אך התחייב:”אהפוך את נושא הבריונות ברשת לנושא מוביל במערכת החינוך”.

תופעת הבריונות ברשת הגיעה ללוד עם שלל פוסטים תוקפניים כנגד ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו בעקבות מירוץ לוד במסגרתו נחסמו חלק מהכבישים ביום שישי האחרון.

בפוסט חריף במיוחד קילל תושב העיר בשם זוהר מנשרוב בקללות חריפות במיוחד את ראש העיר אך הפעם זכה לתגובה מהיהרה וכואבת.רביבו פנה למפקד משטרת לוד וכן הודיע כי בכוונתו להגיש כנגד  מנשרוב תלונה פלילית ותביעה אזרחית.

הקללות.צילום מסך

”אני חסיד של ביקורת בונה, ויעידו על כך ההתיחסויות למאות התגובות שהגיעו אליי היום בנושא הפקקים במירוץ ולכולם השבתי בנחת. כי כשהביקורת נאמרת בנימוס, גם אם היא נוקבת, היא מקבלת מענה ענייני בחזרה.
אבל יש חצופים כמו זוהר מנשרוב שחוצים קווים אדומים, ועל מנת שעשבים שוטים כאלה לא יצמחו אצלנו בגינה יש להגיב בחומרה. אני כאן, כי אני אוהב את הציבור וקשוב לרחשי ליבו, והפייסבוק הוא כלי מצויין לשם כך. אבל, עם דרך ארץ!!! מי שיפנה אליי, או לשאר נבחרי ועובדי הציבור, בשפה לא מכובדת או באיומים ירגיש היטב את הצד האחר של המטבע”.כתב רביבו לאחר האירוע.

מנשרוב שהבין במהרה כי טעה פרסם פוסט מתנצל משלו בו כתב:”ברצוני להביע חרטה עמוקה על שתי הפוסטים שנכתבו ביום שישי בשעת כעס הפוסטים נכתבו בלי שום כוונה לפגוע בך או בדמותך הציבורית.אני חייב לציין שבשנים שאני גר בעיר לוד ובוחר לגדל את ילדי בעיר הזאת אני מאוד מעריך את עשייתך לעיר לוד ואת המרוץ המבורך הזה ילדי קטנים לכן לא השתתפו השנה במרוץ אך אני בהחלט רואה אותם משתתפים בשנים הבאות אני מתנצל ומתחרט מאוד על הפוסט אני אציין שאיני עבריין מקלדת” .

ההתנצלות.צילום מסך

”אישתי מתכתבת איתך ביממה האחרונה ואתה עונה לה וזה מעורר הערצה שיש ראש עיר שמתייחס לאזרח הפשוט ואפילו כזה שעשה טעות חייב לציין שאנו משפחה נורמטיבית שמאוד אוהבת את העיר ואת העשייה שלך אני מודה לך על הסבלנות שאתה מייחס למשפחתי אני מאוד מקוה שנוכל לשים את הטעות הנוראית הזאת מאחורינו ואתה תמשיך לעשות את עבודת הקודש שלך ואני אוכל לחזור לחיי ולמשפחתיאני יודע שלטעות זה מעלה אנושית ולסלוח זה מעלה אלוהית .
אני מתנצל בפני תושבי לוד שנחשפו לפוסט הנוראי הזה ואני מבטיח לך ולתושבי העיר שאני את הלקח שלי למדתי שאסור להתבטא כך לא בפני ראש העיר ולא בפני שום אדם באשר הוא”.הוסיף מנשרוב.

רביבו מצידו סלח והודיע כי אינו מתכוון לפגוע במשפחתו או בילדיו אך בכוונתו להפוך את נושא הבריונות ברשת לנושא מוביל במערכת החינוך ובשיח העירוני.