Site icon מקומונט לוד

קעקועים ופירסינג: הסיבות העיקריות מדוע אנשים עושים את זה

קרדיט: samtattoos.com

קעקועים ופירסינג עשויים לגרום לחילוקי דעות בנושא: חלק פחות מתחברים בעוד שאחרים תופסים זאת כאמנות, דרך לביטוי עצמי. בחברה המודרנית, קישוט הגוף הנהדר הזה לא יפתיע את אף אחד. אם אתם מחפשים קעקועים בירושלים, כדאי לכם לפנות אל SAM TATTOO. אבל לפני זה, בואו נדבר על הסיבות העיקריות לכך שאנשים מחליטים לעשות קעקוע, פירסינג או שניהם.

הרצון לביטוי עצמי

אחת הסיבות היא הרצון להיות שונה מאחרים. לרוב, מרד והרצון להתבלט אופייניים לבני נוער. קשיים במסגרת החינוכית של הנער, איסורים ושליטה מוחלטת מביאים לכך שהילד יום אחד “נשבר” והולך נגד הסביבה שלו המנסה להכתיב לו איך לחיות ואיך להיות. הוא מחפש דרך להביע את עצמו.

פירסינג בירושלים וקעקועים יכולים להראות מחאה נגד עצמו, רצון לשנות באופן קיצוני את חייו ואישיותו. עם זאת, לא רק צעירים מחליטים לעשות צעד כזה. לפעמים מבוגר עושה קעקוע כרצון לשינוי.

אם לצלול לפסיכולוגיה, צורה כזו של ביטוי עצמי  נועדה כדי להראות את השוני שלו, הוא משתמש באמצעים זמינים – הוא “משנה את גופו”.

לזכור אדם קרוב או אירוע מיוחד

כדי להחיל קעקוע, אפשר להשתמש בפנים של אדם אהוב, כולל אדם שנפטר, ידוען, שם או ציור המסמל אירוע מסוים. כאן אנו יכולים לומר שאדם לא רוצה להיפטר לחלוטין מהעבר. עם זאת, מקצוענים של חנות קעקועים בירושלים לא ממליצים להשתמש בתמונה או בשמו של אדם שנפטר. האמונה הרווחת היא שהמידע המוחל על הגוף אינו מאפשר לך לשחרר לחלוטין את הנפטר, מה שעלול לעורר רגשות אשמה, דיכאון ושנאה עצמית. לדוגמה, גבר עשה קעקוע עם התמונה או השם של אשתו המנוחה. כשהוא מוצא אישה אחרת, הזיכרון בצורת ציור עדיין יהיה אתו תמיד.

הגנה מנטאלית

כל אחד צריך מרחב אישי והגנה על האינטרסים שלו. קעקוע או פירסינג יכולים להפוך למעין מחסום המגן מפני העולם החיצון והחברה.

שינוי הגורל

יש המאמינים שעשיית קעקועים על הגוף יכולה להשפיע על הגורל, לשפר את מצבו הכלכלי, לעזור לאדם להצליח, לצבור כוח ולמצוא אהבה. פסיכולוגים אגב אמביוולנטיים לגבי קעקועים כדי לשנות את גורלו של האדם, מכיוון שלא ידוע כיצד זה ישפיע על אישיותו ותפיסתו העצמית של האדם.

רוצים קעקוע מדליק? תפנו אל מקעקעים המקצועיים של חנות קעקועים SAM TATTO, לקביעת תור שלחו הודעה בוואטסאפ ונשמח להכיר.