Site icon מקומונט לוד

קרן פלס במופע פסנתר לכבוד נשות לוד

יום האישה נחגג השבוע בלוד בפעם השמינית. יום האישה הבינלאומי נועד לציין כבוד ואהבה כלפי נשים והבלטת הישגיהן בכל תחומי החיים. השנה שחלפה הייתה שנה של פריצת דרך בכל הקשור לזכותן של נשים על גופן והסרת הלוט מעל נושא ההטרדה והאלימות המינית. חגיגות יום האישה מסמלות גם את ההישג המשמעותי הזה.

פורום הנשים העירוני פועל בכל השנה להעצמת נשים וקידומן ונשות הפורום שותפות לתכנון וביצוע יום האישה.

400 נשים הגיעו למתנ”ס דנוור לערב שכולו חגיגה נשית והאדרת הנשיות, ערב של פינוקים שמחבר את כל הנשים באשר הן.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט לוד<<

הערב שהתקיים במעמד ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו ורעייתו יקירה, היה גדוש ומלא כל טוב. בלובי של מתנ”ס דנוור הוגש כיבוד עשיר ומפנק וגם דוכני מכירה של קוסמטיקה ואופנה, כולן של תושבות העיר במטרה לקדם עסקים של נשים לודאיות.

קרן פלס. צילום באדיבות: עיריית לוד

בלובי התקיימה תערוכת ציורים  יפהפייה של רותי לסרי, אחת מחברות פורום הנשים, של דיוקנאות נשים.

המופע המרכזי היה של קרן פלס במופע פסנתר, זמרת ויוצרת ענקית, מוכשרת מאוד ששיריה פותחים צוהר לעולם הנשים. הקהל חיבק באהבה את קרן פלס ונהנה מכל רגע.

אורחות מיוחדות בערב היו 50 נשים מהעיר שדרות שהוזמנו לחגוג עם נשות לוד על מנת ליהנות מהפוגה מהאזעקות והמתח שהן חוות ביום יום.

יקירה רביבו, רעיית ראש העיר בירכה את הנשים שהגיעו ושלחה להן מסר שכל אחת יכולה להגשים את חלומותיה ולהאמין בעצמה.

אפרת אברהם, יועצת ראש העיר למעמד האישה, קראה לנשים מעל הבמה, ברוח קמפיין MeToo#, לעמוד על זכותן לעשות רק מה שהן חפצות, לאהוב את עצמן ולפרוץ קדימה.

יקירה רביבו, “הגברת הראשונה” של לוד זכתה לזר פרחים מפרגן מבעלה, ראש העיר. צילום: עיריית לוד

אפרת הודתה לראש העיר על תרומתו לקידום הנשים בעיר. כן הודתה לאלוירה קוליחמן וליה שטיינברג, חברות המועצה שכיבדו בנוכחותן, ובמיוחד לנשות הפורום ששותפות לכל העשייה, לאורלי דהן מנהלת האגף לשילוב חברתי, לרון גלבוע, מנהל המחלקה לשירותי קהילה וקליטה, לשולי יחיאל רכזת נשים עירונית שעזרה בארגון  הערב, וכמובן לאורית עופר ונעמי מיוחס מאגף התרבות בעירייה, ולעובדי מתנ”ס דנוור שסייעו בהפקת הערב.

הנשים שהשתתפו הודו לכל המארגנים וציינו כי נהנו מאוד וכי האירוע היה מיוחד ומושקע, כאחד האירועים היפים שהתקיימו בעיר להאדרת הכוח הנשי.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט לוד<<