Site icon מקומונט לוד

ראשי רוטרי ישראל התארחו בלוד

נגיד רוטרי ישראל, אמיל אל אסמר, תושב העיר לוד ובן העדה הנוצרית, ונשיאת מועדון רוטרי לוד, נג’לה חנחן אף היא תושבת העיר ובת העדה הנוצרית, התארחו יחד עם חברי המועדון בלשכת ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, למפגש שמטרתו הידוק שיתוף הפעולה הטוב הקיים בין העירייה לבין המועדון.

מדובר בביקור מסורתי במסגרתו מגיע מדי שנה נגיד רוטרי ישראל, לעיר לוד. אלא שהפעם, היה זה ביקור חגיגי במיוחד שכן נגיד רוטרי ישראל הגיעו לביקור “ביתי” בעירו ובמועדונו בלוד.

הביקור החל בישיבת עבודה בביתה של נשיאת מועדון לוד נג’לה חנחן בה הציגו חברי ההנהלה את עשיית המועדון עבור הקהילה ואת תכניות העבודה העתידיות. “בכל מועדון אני מקבל דיווח ולומד, כאן אני חלק מזה” אמר אמיל.

מחליפים תשורות ודגלונים, רביבו, אל אסמר, חנחן וסער.צילום באדיבות דוברות עיריית לוד.

התחנה הבאה הייתה בלשכת ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, בהשתתפות ממלא מקומו אלי סער, דובר העירייה יהורם בן ארוש וחברי מועדון רוטרי לוד.

ראש העיר ציין כי בחירתו של אמיל לתפקיד הרם ביותר כנגיד רוטרי ישראל, מוסיפה כבוד וגאווה לעיר לוד. כן ציין את חשיבות פועלו של מועדון רוטרי כגוף ההתנדבות הגדול והדומיננטי בלוד בפעילות למען הקהילה בעיר.

אמיל אל אסמר הדגיש כי בכל מקום, בכל מועדון ובכל יישוב שבו הוא מבקר, הוא מציין כי הגיע כנציג מועדון לוד והעיר לוד. בסיום דבריו הודה לראש העיר וברך על הקשר ההדוק בין עיריית לוד למועדון רוטרי. הביקור הסתיים בהחלפת דגלים ותשורות.

הישיבה החגיגית במועדון רוטרי לוד החלה בטקס הרוטריוני המסורתי כשלאחריו ריגשה את כל הנוכחים יפעת ארליך מנהלת בית ספר דקל לחינוך מיוחד בלוד, שסיפרה על 10 שנים מרגשות של עשייה וסיוע המועדון לבית הספר.

נגיד רוטרי ישראל נשא דברים בפני חברי המועדון בהם העלה את האני מאמין שלו כמנהיג הארגון. “הכרת תנועת ותורת הרוטרי הינה כלי חשוב לכל חבר ארגון בעשייתו למען האחר”  אמיל חזר והדגיש את גאוותו כנציג המועדון שהינו מהמובילים במועדונים בארץ.

הערב המרגש הסתיים בהענקת דגל הנגיד לנשיאת המועדון נג’לה חנחן ובהענקת שי לאמיל ולרעייתו קתרינה שהתלוותה אליו לביקור זה.