Site icon מקומונט לוד

ראש העיר יאיר רביבו במלאת שנתיים לכהונתו: המהפכה בעיר בעיצומה אך האתגרים עדיין רבים

ראש העיר יאיר רביבו במלאת שנתיים לכהונתו:”המהפכה בעיר בעיצומה אך האתגרים עדיין רבים”.

שביעות הרצון של תושבי לוד מהתמורות הרבות שהתחוללו בלוד והאהדה הציבורית לה זוכה ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, קיבלו ביטוי נרחב בפוסט שפרסם ראש העיר ביום שישי האחרון בדף הפייסבוק שלו במלאת שנתיים לכהונתו. הפוסט זכה לעשרות אלפי צפיות, למאות סימוני “אהבתי” ולעשרות רבות של תגובות אוהדות לעומת תגובות ביקורתיות בודדות. אמנם המדובר בפייסבוק, אולם אין ספק שהמדובר בפלטפורמה המאפשרת שיח פתוח המהווה ברומטר וכלי ברור לכיוון שאליו תושבים שואפים.

רביבו.צילום באדיבות דוברות עיריית לוד.

“שנתיים בדיוק חלפו מאז קיבלתי על עצמי את תפקיד ראש העיר בתחושת שליחות ומחויבות להוביל את העיר היקרה שלנו לוד, ואני שוב מודה לכם התושבים ולקב”ה על הזכות שנפלה בחלקי לבנות את לוד ולהעלות אותה על דרך המלך”, ציין ראש העיר, “זהו בהחלט זמן מתאים לסיכום ביניים. בצניעות רבה, המהפכה בעיר בעיצומה, מעיר מנומנמת שרבים עזבו אותה, לעיר שוקקת חיים בעלת פוטנציאל כלכלי אדיר המהווה מקור משיכה לתושבים וליזמים, איכות השירותים העירוניים עלתה מדרגה, איכות החיים שופרה, העיר בצמיחה מרשימה, והכי חשוב – החיוך על פניכם וגאוות היחידה שהתחזקה בכם, ממלאים אותי שמחה”.

“עם זאת”, מדגיש ראש העיר,  “האתגרים הם עדיין רבים והדרך להשגתם עוד רצופה מהמורות. יש לי חזון ואני לא מפסיק לחלום, אך יש לי גם את העוז לעשות את הכל כדי להפוך אותם למציאות, בזכות האופטימיות והאמונה שבי, בזכות חבריי למועצת העיר ולהנהלת העיר הנושאים עמי בנטל העשייה, ומעל לכל בזכותכם. בעזרת השם, נעשה ונצליח”!