Site icon מקומונט לוד

רבותיי, מהפך: אלי חולי ייצג את ישראל באירווזיון?

כתב התרבות של Ynet רן בוקר מפרסם כי הזוכה בתחרות אקס פקטור, מיכאל בן דוד, שוקל לפרוש מהאירווזיון “בשל חוסר שביעות רצונו מההתנהלות המקצועית”. אם יפרוש, אחד המועמדים המובילים להחליף אותו הוא הזוכה במקום השני – הלודאי אלי חולי.

האם תושב לוד אלי חולי ייצג את ישראל באירווויזיון הקרוב באיטליה? אם להאמין לכותרות ולמידע שמעבירים כתבי התרבות והבידור המובילים נראה שהתשובה לכך היא שזו בהחלט אופציה סבירה.

אלי חולי. צילום: צילום מסך מתוך רשת 13

אמש פרסם רן בוקר, כתב התרבות והבידור של וואיינט שהזמר מיכאל בן דוד, שניצח בתוכנית הריאליטי “אקס פקטור” וזכה בהזדמנות לייצג את ישראל באירוויזיון, שוקל לפרוש מהתחרות, על רקע חוסר שביעות רצונו מההתנהלות המקצועית של העוסקים במלאכה.

כזכור, בן דוד בן ה-25 ניצח בתחרות הטלוויזיונית את המתמודד תושב לוד אלי חולי בהפרש של נקודה אחת בלבד, שגם היא עמדה במרכזה של סערה בה התערב אפילו ראש עיריית לוד יאיר רביבו. אך עתה נראה, שאולי למרות הכל – תינתן לחולי ההזדמנות לייצג בעצמו את ישראל על הבמה המרכזית של המוזיקה באירופה.


אלי חולי בביצוע הגמר, שאולי יביא לו את ההשתתפות באירווויזיון.

לפי הפרסומים, גורם המעורה בפרטים אמר שמיכאל נתקל בפוליטיקות שמונעות ממנו את הזכות לייצג את ישראל בכבוד, ולכן הוא אומר שהוא לא יילך לשם כדי לבזות את הדגל.

אם מיכאל יפרוש, תאגיד השידור הציבורי יהיה בבעיה גדולה, משום שהדד-ליין לבחירת הנציג והשיר הישראלי אינם לבחירתם, אלא תלויים בהפקת האירוויזיון כולו ולכן אחת האפשרויות הסבירות ביותר תהיה לשלוח את מי שהגיע למקום השני בתחרות – אלי חולי.