Site icon מקומונט לוד

רוטב שזיפים

credit pixabay

מתכון שמתחבר לטרנד תחזית הטעמים המקסיקני הטבעוני הוא רוטב שזיפים ובוטנים. הטעמים המתוקים, החמוצים והמעושנים של הרוטב מושלמים לטבילת פלנטנים טורטיות מלוחות. ניתן גם להשתמש בו כציפוי סלסה מלוחה או לכל מנה אחרת נטולת בשר.

חברת טרז פזוס שיווק בע”מ משווקת מגוון חומרי גלם מהמטבח המקסיקני, כמו הרוטב הטרי ובעל הטעם הזה, שיש לו תפיסה חדשה של המטבח המקסיקני המסורתי שכולם יכולים ליהנות ממנו.

הכנת רוטב שזיפים

מומלץ להכין צנצנת גדולה של רוטב שזיפים ולשמור במקרר כדי שניתן יהיה להוסיף אותו לתבשילים ומאפים שונים. כדי להכין את הרוטב, פשוט שוטפים את השזיפים, פורסים לרבעים, וכמובן מסירים את החרצנים, ואז מוסיפים לסיר עם מים, סוכר ומקל קינמון, ומבשלים עד לריכוך. לאחר מכן מערבבים עד לקבלת מרקם חלק (מסירים את מקל הקינמון.) קלי קלות.

ירקות מוקפצים עם רוטב

להכנת ירקות מוקפצים עם רוטב שזיפים, חשוב שכל המרכיבים יהיו חתוכים מראש ומוכנים לשימוש, כי ברגע שהמחבת תתחמם, לא יהיה הרבה זמן לחתוך כרוב או גזר, ובטח שלא להכין את הרוטב.

משתמשים בשתי כוסות כרוב מגורד, שבע פטריות שיטאקי (קצת פרוסות לגפרורים), ½ כוס גזר מגורר, 3-4 בצלים ירוקים, וקצת שום וג’ינג’ר טחונים. מפרידים את החלק הלבן מהירוק עם הבצלים. קוצצים את החלקים הלבנים ופורסים את הגבעולים גם לרצועות באורך סנטימטר. גם את הפלפלים החריפים חותכים לאורך, ואם מעוניינים בפחות חריפות, מסירים את הגרעינים.

לאחר שכל הירקות קצוצים, מחממים חממו את מחבת הטפלון או הווק לרמה בינונית, מוסיפים כף או שתיים של מים או רוטב שזיפים ומוסיפים את הבצל הלבן הטחון, פלפלים, וגזר.

כשחומרי הגלם הנכונים זמינים, אפשר לבשל אוכל מקסיקני בקלות

חברת טרז פזוס שיווק בע”מ, שיש לה ותק של 28 שנים בשיווק חומרי גלם מהמטבח המקסיקני, משווקת מגוון מוצרים איכותיים להכנת שפע מנות מקסיקניות טעימות ומאוזנות בצורה מושלמת עם המתיקות של רוטב שזיפים.

המוצרים האיכותיים מתאימים להכנת מנות בשריות או צמחוניות, בטעמים אותנטיים שמגיעים רק כשמשתמשים במוצרי הבישול הנכונים והמקוריים. דברו איתנו כבר היום 050-8710076