Site icon מקומונט לוד

רוטציה בסגנות.עו”ד אביב וסרמן מסיים את תפקידו

עו”ד אביב וסרמן יסיים בחודש מאי את תפקידו כסגן ראש העיר במסגרת ההסכם הקואליציוני העירוני שכלל רוטציה בתפקיד הסגן עם הרב ממן. במסיבת הפרידה אמר רביבו:”מהרגע הראשון שהגעת לעיר היית עוף מוזר, לא חובש כיפה, אשכנזי, גבוה, אבל מהר מאוד השתלבת בלוד והתחלת לעשות ילדים בקצב של הגרעין התורני…”.

ביום ראשון בערב התקיים בהיכל התרבות בלוד אירוע מרגש לרגל סיום התפקיד של סגן ראש העיר עו”ד אביב וסרמן. כ 200 אורחים, תושבים, עובדי עירייה, אנשי עסקים, חברים ומשפחה, הגיעו במיוחד כדי לחלוק כבוד לסגן ראש העיר היוצא, המסיים את תפקידו בסוף חודש אפריל, מכוח הסכם רוטציה שנחתם מיד אחרי הבחירות ובמסגרתו יחלקו אביב וסרמן מטעם סיעת ”אביב חדש” והרב אליהו ממן מסיעת ש”ס בתפקיד הסגן.כזכור בחודש דצמבר האחרון דובר על כך שהרב ממן ישמש כראש המועצה הדתית וסגן ראש העיר מטעם הבית היהודי, יוסי הרוש הזהיר את ממן:”עושים לך כיפה אדומה”.כרגע מסתמן כי ממן אכן ישמש כסגן בשכר מחודש מאי.

רביבו אטיאס ווסרמן.צילום דוברות העירייה.

ראשון המברכים היה ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו שחלק שבחים לוסרמן והדגיש את דרכו המיוחדת בפוליטיקה הלודאית: “מהרגע הראשון שהגעת לעיר היית עוף מוזר, לא חובש כיפה, אשכנזי, גבוה, אבל מהר מאוד השתלבת בלוד והתחלת לעשות ילדים בקצב של הגרעין התורני…” אמר ראש העיר בהלצה. “אין ספק שנגעת בנושאים, שאף אחד אחר לא נגע בהם: פיתוח אזורי התעסוקה רשום על שמך וכן העלאת נושאים ערכיים כגון ניצולי שואה, מוכנות העיר לחירום ואנשים עם מוגבלויות לסדר היום. אני מאחל לך המון הצלחה בדרכך ומקווה שתשאר במועצת העיר. אנחנו זקוקים לאנשים כמוך”.

עוד בירכו תושבים מקהילות שונות: רבנים, חברי הגרעין התורני, חברי קהילה נגישה, נציגי ניצולי השואה, יוצאי אתיופיה, חברי מועצה, נציגי הסטודנטים, אגודות הספורט ובני משפחה. “יש פה כ-200 איש באולם שמייצגים כ 100 אלף איש, 78,000 תושבים ועוד כ 25,000 אנשים שעובדים בלוד, שהגיעו להודות לך” סיכם ראש העיר.

בנות הלשכה של אביב, מירי בן יוסף ואסתר אוצ’יגבה משה, הכינו לו סרטון פרידה מרגש ומשעשע שסיכם את פעילותו, הפסנתרן ניזאר אלכאטר הנעים בנגינתו ואחד המברכים, יואב דראי דרור, אף הקדיש לו שיר בצרפתית. אביב נראה נרגש במיוחד לאורך כל האירוע שנמשך כשעתיים, והוצף דמעות בעת דברי הברכה של רעייתו, רות וסרמן לנדה: “אביב אתה איש מיוחד. אי אפשר להסתיר את המיוחדות שבך, את האכפתיות שלך מכל אדם. כשאתה מדבר עם אדם לא אכפת לך מי הוא ומה הוא, אתה מסתכל על כל אדם כאדם”.

אביב עם בנות לשכתו מירי בן יוסף ואסתר אוצ’יגבה משה.צילום דוברות העירייה

אביב הודה לכל האנשים שליוו אותו בשנתיים וחצי האחרונות, בירך את המברכים על הדברים המרגשים שאמרו וסיים: “אני נשאר בלוד ותמיד כאן בשביל העיר ותושביה, לא משנה מה אעשה בהמשך הדרך. בשנתיים וחצי האחרונות הייתה לי זכות גדולה לשרת את הציבור ואני מודה לבורא עולם ולציבור הבוחרים על כך”.