Site icon מקומונט לוד

“רוטשטיין נדל”ן” רכשה את מתחם טלרד בלוד ב-275 מיליון שקלים ותבנה בו 900 יחידות דיור

מאמינים בלוד: חברת “רוטשטיין נדל”ן” בניהולו של אבישי בן חיים, השלימה השבוע עסקה באמצעות שותפות עם חברת “צפחה אינטרנשיונל” לרכישת קרקע בשטח של כ-20 דונם במתחם “טלרד” בלוד עם זכויות בניה להקמת כ-900 יחידות דיור. בנוסף, המתחם כולל כ-14,000 מ”ר שטחי מסחר ותעסוקה וכ-2,200 מ”ר שטחי מוסדות ציבור.

סכום העסקה נאמד ב-275 מיליון שקלים (בתוספת מע”מ והפרשי הצמדה). הקרקע שנרכשה צפויה להימסר לשותפות בעוד כשנתיים, לאחר סיום הסכמי השכירות ופינוי כל השוכרים במבנים הקיימים על הקרקע. בתקופת הזמן עד שיפונו השוכרים ותימסר הקרקע, צפויה החברה לתכנן את הפרויקט ולפעול להנפקת היתרי בניה.

מתחם “טלרד” בלוד, הנמצא בסמוך לשכונת רמת אלישיב, נכלל בתכנית חדשה המיועדת ליצירת מתחם עירוני מעורב שימושים עם תכנון להקמת כ-2,400 יחידות דיור למגורים, כ-52,000 מ”ר שטחי מסחר ותעסוקה כ-6,500 מ”ר מבני ציבור.

מתחם טלרד בלוד. צילום: אביחי טבק
אבישי בן חיים, מנכ”ל רוטשטיין נדל”ן. צילום: רוטשטיין נדל”ן בע”מ

ראש העיר לוד – עו”ד יאיר רביבו: “אני שמח שחברות נדל”ן הגדולות במשק משקיעות בעיר מאות מיליוני שקלים בפרויקטים ענקיים שיהפכו את לוד לעיר מטרופולין במרכז הארץ ו-15 דקות בתל-אביב. מתחם “טלרד” יושב בטבורה של לוד והמהפך שהוא יעבור – יביא תושבים איכותיים להתגורר ולחנך את ילדיהם בעירנו. ממשיכים הלאה בתנופת הפיתוח והשגשוג ובע”ה נעשה ונצליח”.